عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حمایت از سرمایه گذاری های کوچک در استان موجب رونق کسب و کار می شود

در دیدار استاندار گلستان با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تاکید شد؛

حمایت از سرمایه گذاری های کوچک در استان موجب رونق کسب و کار می شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

حمایت از سرمایه گذاری های کوچک در استان موجب رونق کسب و کار می شود

استاندار گلستان با مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید دیدار و بر حمایت از سرمایه گذاری های کوچک در استان در جهت رونق کسب و کار تاکید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در این دیدار دکتر هاشمی ضمن خیر مقدم به دکتر علی اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید جهت حضور در گلستان ، اظهار کرد: گلستان دارای قریب به هزار روستاست که می توانند نقشی بسزا در توسعه استان داشته باشند و تسهیلات خرد صندوق کارآفرینی امید در این راستا راه گشا خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به اهمیت اشتغال روستایی یادآور شد: ارائه تسهیلات بازسازی و بهسازی منازل و ابنیه های روستایی می تواند موجب استحکام بخشی به روستاها و پیشگیری از حوادث آینده شود.
وی همچنین با اشاره به حضور صندوق در عرصه های مختلف، خاطر نشان کرد: تسهیلات روستایی و تجهیز ناوگان شهری می تواند با حمایت صندوق کارآفرینی امید زمینه رونق اقتصادی و افزایش اشتغال را فراهم کند.
همچنین در این دیدار دکتر علی اصغر نوراله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید با تاکید بر حمایت این صندوق از سرمایه گذاری های کوچک و خرد، اظهار کرد: این صندوق تلاش دارد برای جلوگیری از اتلاف وقت و بهره وری هر چه بیشتر تشکیل پرونده های پرداخت تسهیلات روستایی حتی المقدور در محل روستا صورت گیرد.
وی افزود: مطالعه انواع مدل های توسعه روستایی میتواند موجب مدل های مناسب را در کشور ارائه و اشاعه دهد تا دیگر نقاط کشور نیز از آن بهره گیرند.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .