عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انبارهای مراکز متخلف خط قرمز خرید محصولات زراعی هستند

استاندار گلستان در کارگروه استانی خرید تضمینی محصولات زراعی؛

انبارهای مراکز متخلف خط قرمز خرید محصولات زراعی هستند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

انبارهای مراکز متخلف خط قرمز خرید محصولات زراعی هستند

استاندار گلستان با بیان تقسیم بندی مراکز خرید به سبز و زرد و قرمز ، اظهار کرد:انبارهای مراکز متخلف خط قرمز خرید محصولات زراعی هستند و حتی اگر با کبود انبار مواجه شویم از مراکز ممنوعه در سال جاری استفاده نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی صبح امروز ، شنبه 8 اردیبهشت، در جلسه کارگروه استانی خرید تضمینی محصولات زراعی، تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که در محصولاتی نظیر گندم و جو که گلستان تولیدات خوبی دارد باید تلاش کنیم به رتبه اول در سطح کشور دست یابیم.
وی افزود: رشد تولید محصولات کشاورزی و کسب رتبه نخست در کشور موجب موجب می شود گلستان در سطح ملی برجسته شود و در چنین شرایط دولت نیز توجه جدی به استان خواهد داشت.
وی یادآور شد: باید نامه هایی به ریاست محترم جمهوری، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهادکشاورزی با همکاری استان های اصلی تولید کننده گندم همچون فارس و خوزستان مبنی بر افزایش قیمت خرید تضمینی گندم تهیه و ارسال شود تا موجب رونق زندگی کشاورزان در گلستان و این استان ها شود.
استاندار گلستان با اشاره میزان تولید گندم در استان و زهکشی اراضی در راستای افزایش تولید خاطر نشان کرد: باید ظرفیت های جدیدی در سطح استان و شهرستان هایی که کمبود فضای انباری دارند شناسایی و ایجاد شود.
دکتر هاشمی با تاکید بر اهمیت حمایت از سرمایه گذاران حوزه ذخیره سازی و سیلو، گفت: از سرمایه گذاران حوزه سیلو در سطح استان با ارائه تسهیلات و زمین همکاری خواهیم تا مشکل ذخیره سازی برای سالهای آتی مرتفع گردد.
وی تصریح کرد: کارکنان دولت به هیچ عنوان اجازه ندارند از خارج بخش دولتی و کارخانجات مبالغی را دریافت کنند و باید عوامل دولتی با دقت کار خود را انجام دهند.
استاندار گلستان در ادامه با بیان اینکه هرچند نگرانی چندانی در خصوص خرید تضمینی این محصول و برپایی مراکز خرید وجود ندارد، گفت: تلاش ما این است که سازماندهی خوبی ایجاد کنیم تا تجربیات سال های گذشته، منجر به نتیجه قابل قبول تری شود.

انبارهای مراکز متخلف خط قرمز خرید محصولات زراعی هستند

 

انبارهای مراکز متخلف خط قرمز خرید محصولات زراعی هستند

 

انبارهای مراکز متخلف خط قرمز خرید محصولات زراعی هستند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .