عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان از سرمایه گذاری مپنا در پروژه ای بزرگ صنعتی استان استقبال و حمایت می کند

در ديدار استاندار گلستان با مدير عامل هلدينگ مپنا؛

گلستان از سرمایه گذاری مپنا در پروژه ای بزرگ صنعتی استان استقبال و حمایت می کند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

گلستان از سرمایه گذاری مپنا در پروژه ای بزرگ صنعتی استان استقبال و حمایت می کند

استاندار گلستان در دیدار با دکتر علی آبادی مدیر عامل گروه هلدینگ مپنا اظهار کرد: استان گلستان با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های موجود از حضور، سرمایه گذاری و اجرای پروژه های بزرگ صنعتی همچون فولاد و پتروشیمی و طرح های آب و برق استقبال و حمایت می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ دکتر سید مناف هاشمی در این دیدار که دوشنبه 10 اردیبهشت ماه با دکتر علی آبادی مدیر عامل گروه هلدينگ مپنا كه یکی از بزرگترين هلدينگ هاي سرمايه گذاري و پيمانكاري در زمينه هاي آب و نيرو و صنعت در كشور است، تصریح کرد: قابلیت های استان گلستان و ظرفیت های سرزمینی آن بگونه ای است که به سرمایه گذارانی نظیر مپنا امکان حضور در عرصه های مختلف را می دهد و دستگاه های اجرایی استان آمادگی همکاری در همه زمینه ها را دارند.
همچنین دكتر علي آبادي ضمن موافقت با بررسي موضوع سرمايه گذاري در پروژه هاي بزرگ استان گلستان توسط گروه مپنا تقاضاي مساعدت استاندار در زمينه وصول مطالبات آن شركت از دولت براي اجراي پروژه هاي جديد را خواستار شد.
گفتنی است مقرر شد جلسات مشاركت كارشناسي برا ي اجراي توافقات توسط معارنين و مديران مرتبط آن شركت و مديران استاني در هفته هاي اينده تاحصول نتيجه تشكيل شود.
لازم به ذکر است در اين ديدار كه رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ، مدير عامل شركت توزيع برق استان ، مدير عامل شركت آب منطقه اي استان ، مدير نيروگاه برق علي آباد و معاونين و مديران گروه مپنا نيز حضور داشتند و در مورد زمينه هاي فعاليت و سرمايه گذاري شركت مپنا در استان گلستان مخصوصاً در زمينه توليد آب و برق بحث و تبادل نظر شد.

گلستان از سرمایه گذاری مپنا در پروژه ای بزرگ صنعتی استان استقبال و حمایت می کند

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .