عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرهنگ‎ سازی در حوزه استاندارد نیاز به توجه بیشتری دارد

استاندار گلستان در نشست آموزشی و مشورتی مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد؛

فرهنگ‎ سازی در حوزه استاندارد نیاز به توجه بیشتری دارد

فرهنگ‎ سازی در حوزه استاندارد نیاز به توجه بیشتری دارد

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه سلامت مردم وابسته به اقدامات سازمان ملی استاندار است،اظهار داشت:باید به فرهنگ‎سازی در حوزه استاندارد توجه بیشتری شود تا از خطرات احتمالی جلوگیری گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع استانداری گلستان،دکتر سید مناف هاشمی امروز 19 اردیبهشت در نشست آموزشی و مشورتی مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد که با حضور ریاست این سازمان برگزار شد، تصریح کرد: نیاز است برخی از مراکز صنعتی، شرکت‎های دانش‎بنیان و دانشگاه‎ها به کمک حوزه استاندارد بیایند و برخی از امور به این نهادها واگذار شود. 
وی با بیان اینکه ادبیات کسانی که در حوزه استاندارد کار می‎کنند نیز حائز اهمیت است، افزود: تولید کنندگان با سازمان ملی استاندارد ایران ارتباط داشته باشند و با پیاده سازی در تولید خود محصولاتی تولیدکنند که علاوه بر بازار داخل ،سهمی را در بازارهای صادراتی داشته باشد.
همچنین در این نشست معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه تلاش می‎ شود فرهنگ استاندارد در جامعه جا بیافتد، یادآور شد: سازمان ملی استاندارد برای تدوین و اجرای استانداردهای حلال بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد گام‌های بلندی برداشته است.
رییس سازمان ملی استاندارد بیان کرد: استاندارد و کیفیت دو مقوله مهم در حمایت از کالای ایرانی است که  باید از لحاط کیفیت خود را در فضای رقابت پذیری موثر نشان دهد.
دکتر نیره پیروزبخت خاطرنشان کرد: کسب رضایت مردم، پیاده سازی دولت الکترونیک،حمایت از تولید کنندگان و تسریع در صدور مجوز های کسب و کار از جمله موضوعاتی است که باید سر لوحه کارمان قرار گیرد
وی همچنین در این نشست با اشاره به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و لزوم اجرایی شدن آن گفت: سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان یکی از دستگاه های تاثیر گذار در تحقق شعار امسال گام برداشته است.
معاون رییس جمهور تصرح کرد:تمامی توان تخصصی و اجرایی خود را برای حمایت از واحدهای تولیدی استاندارد و رونق تولید و اشتغال و افزایش صادرات در کشور به کار خواهد بست.

فرهنگ‎ سازی در حوزه استاندارد نیاز به توجه بیشتری دارد

 

فرهنگ‎ سازی در حوزه استاندارد نیاز به توجه بیشتری دارد

 



تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .