عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولویت مدیران استانی بیشتر بر پروژه‌ها و طرح‌های اشتغال زا باشد

استاندار گلستان در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان:

اولویت مدیران استانی بیشتر بر پروژه‌ها و طرح‌های اشتغال زا باشد

اولویت مدیران استانی بیشتر بر پروژه‌ها و طرح‌های  اشتغال زا  باشد

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه  مدیران دستگاه‌های اجرایی گلستان نباید فقط به اعتبارات استانی تکیه کنند بلکه باید به اعتبارات ملی اشراف داشته باشند. اظهار کرد: اولویت مدیران استانی باید تمرکز بر پروژه‌ها و طرح‌هایی باشد که اشتغال زایی را با سرعت بیشتری در استان ایجاد می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی عصر امروز شنبه  22 اردیبهشت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصریح کرد:  اگرچه اقدامات صورت گرفته در سال 96 و عملکرد 5 ساله قابل تقدیر است اما تخصیص و جذب اعتبارات طی دوره پنج ساله در استان نشان می‌دهد که مدیران باید تلاش‌ها را جدی‌تر کرده و نسبت به جذب اعتبارات ملی کوشاتر باشند.
وی با اشاره به جلسات مهمی که در آن موضوع اشتغال و رفع موانع تولید مطرح است باید در اولویت مدیران استان باشد،افزود: در سال جاری باید تلاش جهادی و کار شبانه‌روزی را برای مردم به عنوان هدیه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی رقم بزنیم،
استاندار گلستان  از سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست وضعیت سال 97 در انتهای سال چه در مباحث جاری، چه در تملک و چه در رسیدگی به کارکنان بهتر از سال 96 باشد.
دکتر هاشمی به تاکید ریاست محترم جمهوری در نشست با استانداران اشاره کرد و گفت: عدالت در رسیدگی به مردم باید افزایش یابد و با همه برخورد یکسان صورت گیرد.
وی استان گلستان را یکی از استانهای حادثه‌خیز کشور دانست و یاد آور شد : متاسفانه از ۲۹۳ میلیارد تومان اعتبار استان در حوزه حوادث فقط ۱۱۷ میلیارد تومان محقق شده است. که باید تلاش بیشتری صورت گیرد.
 استاندار گلستان با بیان اینکه در برنامه پنجم توسعه فقط ۵۰ درصد از اعتبارات عمرانی استان جذب شد،اظهار کرد: بین سال‌های ۹۰ تا ۹۵ از مجموع دو هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار استان در حوزه عمرانی کمتر از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان جذب شد.
دکتر هاشمی ضمن تقدیر از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای ارائه گزارش در جلسه و تلاش برای رسیدن به آمارهای مناسب و تصمیم‌ساز گفت: متاسفانه در برخی از مسائل آمارها دقیق نیست و شاید یکی از دلایلی که استان گلستان در برخی از مسائل به توسعه لازم دست نیافته عدم وجود آمارهای دقیق و تحلیل مسائل می باشد.
استاندار گلستان با تاکید بر اینکه جلسه شورای برنامه‌ریزی استان یکی از جلسات مهمی است که تصمیم‌گیری کلان استان در آن اخذ می‌شود، خاطر نشان کرد : تاخیر حضور مدیران و غیبت هیچ مدیری پذیرفته نیست و خود مدیران شخصا در این جلسات حضور یابند.
وی همچنین یادآور شد: دستگاه هایی که اسناد خزانه در اختیار آنهاست و هنوز آن را جذب نکرده اند باید با مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی آن را در مهلت قانونی یعنی تا 31 تیر در اختیار اداراتی که امکان جذب دارند قرار دهند.
دکتر سید مناف هاشمی از تمامی دستگاه های اجرایی استان خواست یکی از کارشناسان زبده خود را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان معرفی کنند تا موضوعات مربوط به بودجه را بطور دقیق آموزش دیده و از راه های جذب بودجه بخوبی آگاهی پیدا کند.
 وی ادامه داد: با توجه به مشکلات آبی در استان باید بخش عمده ای از اعتبارات در سالجاری صرف مدیریت آب شود.

اولویت مدیران استانی بیشتر بر پروژه‌ها و طرح‌های  اشتغال زا  باشد

 

اولویت مدیران استانی بیشتر بر پروژه‌ها و طرح‌های  اشتغال زا  باشد

 

اولویت مدیران استانی بیشتر بر پروژه‌ها و طرح‌های  اشتغال زا  باشد

 

اولویت مدیران استانی بیشتر بر پروژه‌ها و طرح‌های  اشتغال زا  باشد

 

 
 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .