عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور سرمایه گذاران در گلستان می تواند موجب تسریع در رشد و پیشرفت استان شود

استاندار گلستان در نشست با مجمع نمایندگان

حضور سرمایه گذاران در گلستان می تواند موجب تسریع در رشد و پیشرفت استان شود

حضور سرمایه گذاران در گلستان می تواند موجب تسریع در رشد و پیشرفت استان شود

 

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه های عمرانی و گردشگری استان، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط برای سرمایه گذاری در همه بخش های گلستان فراهم است و حضور سرمایه گذاران در گلستان می تواند موجب تسریع در رشد و پیشرفت استان شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی امروز دوشنبه 24 اردیبهشت در هشتمین نشست با مجمع نمایندگان استان تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که گلستان و ظرفیت های آن را به خوبی معرفی نماییم و به یقین استانی با این همه زیبایی های طبیعی و تاریخی و ظرفیت های سرمایه گذاری می تواند مقصد گردشگران و فعالان اقتصادی باشد.
وی احداث زیرساخت های گردشگری در جزیره آشوراده را یکی از برنامه ها و آرزوهای دیرینه مردم استان دانست و افزود:با حمایت دولت تدبیر و امید، مجمع نمایندگان استان و  سازمان حفاظت محیط زیست، با اجرای این طرح شاهد تحولات عظیمی در استان خواهیم بود.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: استان گلستان دارای ظرفیت های فراوانی در مسیر رشد و پیشرفت است که با همکاری نمایندگان گلستان در مجلس شوای اسلامی به فعلیت خواهد رسید.
دکتر هاشمی در ادامه ضمن تقدیر از همراهی نمایندگان گلستان در اجرای و تکمیل پروژه های اساسی استان ابراز امیدواری کرد تعامل موجود در استان می تواند آینده ای روشن برای گلستان را رقم زند.
وی خاطر نشان کرد: رونق تولید و اشتغال مهمترین دغدعه های استان است که توجه به آنها می تواند تاثیر بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی و توسعه استان داشته باشد.
لازم به ذکر است در این نشست که علاوه بر 7 نماینده گلستان در مجلس شورای اسلامی سید سبحان حسینی مشاور استاندار در امور مجلس نیز حضور داشت پیرامون مسائل بودجه ای استان، راه آهن، بندرخشک، منطقه آزاد اینچه برون،آشوراده و سرمایه گذاری های کلان در گلستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و نمایندگان مجلس نیز نقطه نظرات و راهکارهای خود را در جهت رشد و توسعه گلستان ارائه کردند.

حضور سرمایه گذاران در گلستان می تواند موجب تسریع در رشد و پیشرفت استان شود


حضور سرمایه گذاران در گلستان می تواند موجب تسریع در رشد و پیشرفت استان شود

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .