عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان آمادگی برگزاری تورنمنت آسیایی و بین المللی شطرنج را دارد

استاندار گلستان در دیدار با رییس فدراسیون شطرنج و پدیده گلستانی شطرنج:

گلستان آمادگی برگزاری تورنمنت آسیایی و بین المللی شطرنج را دارد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 گلستان آمادگی برگزاری تورنمنت آسیایی و بین المللی شطرنج را دارد

استاندار گلستان در ديدار با رییس فدراسیون شطرنج و پدیده گلستانی شطرنج کشور اظهار کرد : با توجه به پتانسل ها و ظرفيت هاي خوب شطرنج در استان، آمادگی برگزاری تورنمت های بین الملی و آسیایی در گلستان را داریم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، دکتر سيد مناف هاشمي ظهر امروز سه شنبه 25 اردیبهشت در این دیدار با اشاره به حضور قهرمانان بنامی جمله پرهام مقصودلو در استان تصریح کرد : اميدواریم با درايت و همکاري اين فدراسيون شاهد پيشرفت و ترقي ديگر رشته هاي ورزشي در گلستان باشيم.
وی گلستان را یکی از استانهای با ظرفیت بالای ورزشی دانست و یادآور شد:  رشته های سوار کاری، کبدی، والیبال، سپک تاکرا، کشتی، آلیش و... در سطح کشور و ملی جایگاه خوبی دارند.
استاندار گلستان با اشاره به رشته های کمتر توسعه یافته استان و عدم حمایتهای مالی از آنها گفت: امیدواریم شرایط خوبی را برای این رشته ها هم  فراهم نماییم تا این رشته های ورزشی نیز رونق بگیرند.
دکتر هاشمی در پایان جهت همکاری با قهرمان گلستانی شطرنج جهان در زمینه جذب مربی و اسپانسر قول مساعد داد.
همچنين در اين ديدار مهرداد پهلوان زاده  رئيس فدراسيون شطرنج کشور با ابراز رضايت از پيشرفت این رشته ورزشی در گلستان گفت: با حمایت استاندار گلستان مسابقات بین المللی و دوجانبه با حضور قهرمانان جهان در این استان برگزار خواهد شد.
وي افزود: در آینده نزدیک قهرمانان بنام جهان جهت انجام دیدار دوستانه با پرهام مقصودلو به این استان سفر می کنند و همچنین برای این قهرمان مربی خوبی نیز جذب می شود.

 گلستان آمادگی برگزاری تورنمنت آسیایی و بین المللی شطرنج را دارد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .