عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 6 هزار هکتار از اراضی استان در سال 97 زهکشی می شود

استاندار گلستان در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریس جمهور؛

6 هزار هکتار از اراضی استان در سال 97 زهکشی می شود

6 هزار هکتار از اراضی استان در سال 97 زهکشی می شود

استاندار گلستان با اشاره به احیا اراضی 280 هزار هکتاری استان گلستان که مصوب سفر هیات دولت به استان گلستان بوده است ،اظهار کرد:زهکشی 9 هزار هکتار از اراضی استان  به انجام رسیده و 6 هزار هکتار نیز در اولویت برنامه سال 97 است.
به گزارش پایگاه اظلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی سه شنبه 25 اردیبهشت در جلسه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور که با حضور مدیران استانی مرتبط برگزار شد، تصریح کرد: از مبالغ مصوب سفر رییس جمهور در سال93، مبلغ  646میلیارد و 532 میلیون تومان تاکنون جذب شده است.
وی نگاه دولت به استان گلستان را نگاهی توسعه‌ای دانست و افزود: گرفتن مصوبه در راستای ایجاد تحول صنعتی در استان گلستان و توسعه بخش کشاورزی و گردشگری از دیگر برنامه‌ها این استان است.
استاندار گلستان با بیان اینکه  123 پروژه در سفر رییس جمهور به استان مصوب شده اظهار کرد : برای تکمیل پروژه های باقی مانده 128 میلیارد تومان اعتبار لازم است.
دکتر هاشمی  با اشاره به اینکه  مدیران مرتبط با مصوبات سفر سه مسیر پیشرفت استان را دنبال کنند، افزود: برقراری جلسات با ذستگاه های مرتبط در تهران و استان ، جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف و برآورد هزینه های اولیه پروژه های در دست اقدام می تواند از برنامه های مهم مدیران گلستان باشد.
وی خاطر نشان کرد: به مناطق محروم  شرق گلستان اعتبار ویژه در نظر گرفته شود تا آن منطقه نیز از اعتبارت استانی و ملی مثل دیگر مناطق توسع یافته استفاده کنند.
در پایان مدیران دستگاههای اجرایی استان هر کدام با تشریح اقدامات صورت گرفته و در دست اقدام در حوزه زیرساخت و تولید استان، گزارشی از تکمیل زیرساخت های پرورش میگو و ماهیان خاویاری، زهکشی 280 هزار هکتار از اراضی شمالی، حمایت از واحدهای تولیدی، جذب اعتبارات از صندوق توسعه ملی، اقدامات زیربنایی حوزه جاده ای و راه آهن، پروژه های وزارت نیرو در استان، موزه روستایی قرق و دیوار دفاعی گرگان و مرتفع نمودن مشکلات اعتبارات هزینه ای استان در سال97  ارائه کردند.

6 هزار هکتار از اراضی استان در سال 97 زهکشی می شود

 

 

تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .