عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

استاندار گلستان در هشتمین همایش و کارگاه آموزشی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان؛

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

  استاندار گلستان با بیان این که کار رسانه و روابط عمومی تنها در حد تولید خبر نیست، اظهار کرد: حوزه روابط عمومی و رسانه نیز دارای ظرفیت های بالایی هستند.آنها می توانند بازوهای اصلی تجارت و موضوعات اقتصادی باشند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی امروز ۲۹ اریبهشت  در هشتمین همایش و کارگاه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان ضمن گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با بیان اینکه 3 حوزه زنان، جوانان و رسانه و روابط عمومی دارای ظرفیت های زیادی است، اظهارکرد: این حوزه ها دارای ظرفیت های هستند که در دستور کار خود قرار داده ایم. 
وی افزود: جوانان در کل کشور مظلوم واقع شده اند و خیلی به آنان اعتماد نشده است. در حوزه بانوان نیز به رغم اینکه 50 درصد جامعه را تشکیل می دهند اما نتوانسته اند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند.
وی با اشاره به عزم استان در جهت توسعه فعالیت های اقتصادی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در استان بر روی مباحث اقتصادی و حرکت به این سمت تأکید شده است، می توانیم از ظرفیت حوزه های مختلفی که برشمرده شد، استفاده کنیم و توفیقات خود را افزایش دهیم.
دکتر هاشمی گفت: روابط عمومی ها و رسانه ها حلقه اتصال بین مردم و مسئولین بوده و موجب پیوست با مدیران می شوند.
وی با تأکید بر نقش رسانه ها در توسعه استان افزود: ما به تنهایی نمی توانیم در مسیر توسعه حرکت کنیم و توفیق داشته باشیم. روابط عمومی ها موتور محرک دستگاه های اجرایی هستند و باید به عنوان مراکز رسانه در دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرند.
استاندار گلستان با بیان اینکه جامعه نیاز به امید و نشاط دارد، اظهار کرد: برای رسیدن به توسعه، جامعه نیاز به امید و نشاط دارد و روابط عمومی ها می توانند این نشاط عمومی را در جامعه ایجاد کنند.
وی با اشاره به نقش خبرنگاران و رسانه ها در تسهیل امر توسعه گفت: خبرنگاران در دنیا بسیاری از پروژه های لاینحل را حل کرده اند و رسانه ها هم نقش زیادی در توسعه داشته اند.
دکتر هاشمی، آموزش را نیاز اصلی رسانه و روابط عمومی ها برشمرد و افزود: ما معتقد به کار کردن در ادارات شیشه ای هستیم اما به اخبار صحیح و صادقانه هم تأکید داریم.
وی در ادامه با اشاره به نقدپذیری دولت اظهار کرد: دولت انتقاد پذیر است اما تخریب با انتقاد دارای تفاوت است و تخریب یکسره هم توسعه ایجاد نمی کند. کشتی انقلاب متعلق به جناح خاصی نیست و هرجا که احساس خطر کردیم؛ در منافع ملی نباید ساز تخریب بزنیم.
استاندار گلستان با بیان اینکه مطالبات در جامعه باید افزایش پیدا کند، به نقش رسانه ها اشاره کرد و گفت: رسانه ها می توانند نقش مطالبه گری در برخی موضوعات کلان استان از جمله راه آهن، آشوراده و غیره داشته باشند. اگر رسانه ها در کنار روابط عمومی ها نقش مطالبه گری خود را داشته باشند، مدیران نیز حرکت خود را سریعتر و با شتاب بیشتری دنبال می کنند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها و رسانه ها مسئولیت خطیری برعهده دارند، عنوان کرد: روابط عمومی جزو جاهایی است که مردان و زنان در کنار هم به خوبی فعالیت می کنند که نیروهای جوان و باانگیزه هستند.
دکتر سید مناف هاشمی، برجسته سازی چالش ها را از وظایف رسانه ها برشمرد و عنوان کرد: این کار موجب می شود دولت و مجلس نسبت به موضوعات استان توجه بیشتری کنند. برای نمونه آزادراه های استان بعد از 20 سال همچنان استاندارد نیست و حتی فاقد روشنایی هستند. رسانه ها می توانند در این زمینه نقش اساسی ایفا کنند.
وی با بیان اینکه همه دستگاه ها باید برای رسیدن استان به توسعه فعال شوند، گفت: در غیراینصورت اتفاق خاصی نخواهد افتاد. موضوعاتی همچون افزایش مراکز خرید گندم و سیلوها و راهکارهای کاهش تصادفات، زمینه سازی برای اجرای پروژه های بزرگ گردشگری و پررنگ کردن نقش بخش خصوصی از مسئولیت هایی است که برعهده روابط عمومی ها و رسانه ها قرار دارد.
استاندار گلستان با بیان اینکه با پول نفت، مالیات و منابع دولتی نمی توان به توسعه رسید، افزود: برخی ادارات و دستگاه های اجرایی خوب کار می کنند که باید فعالیت ها و اقدامات خود را به مردم عرضه کنند و اداراتی هم که خنثی هستند، باید رسانه ها آنها را به حرکت وادارند.
وی گفت: دلیل اینکه برخی مدیران به روابط عمومی اعتقاد ندارند برای اینست که شناخت درستی از این حوزه نداشته و یا از کمکی که روابط عمومی می تواند به مجموعه داشته باشد، مطلع نیستند.
لازم به ذکر است در این هماش,کارگاه آموزشی با حضور دکتر افخمی عضوهیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی پیرامون موضوع مدیریت و برنامه ریزی راهبردی در روابط عمومی برگزار شد.
 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 

روابط عمومی ها و رسانه ها بازوان تجارت و موضوعات اقتصادی هستند

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .