عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار گلستان با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)


دیدار استاندار گلستان با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)

 

دیدار استاندار گلستان با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)

استاندار گلستان در جلسه ای با مهندس پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار و پیرامون موضوعات اقشار آسیب پذیر در استان و لزوم توجه به اشتغال و حمایت های اجتماعی از آنان گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی در این دیدار که امروز 31 اردیبهشت در تهران برگزار شد، ضمن دعوت از رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برای حضور در گلستان ، اظهار کرد: گلستان استانی با ظرفیت های بالاست که اقشار آسیب گذیر آن می توانند با حمایت های کمیته امداد توانمند شده و مسیر رشد را طی نمایند.
وی افزود: خوشبختانه اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) در مسیر بازتوانی اقشار نیازمند موجب شده بسیاری از آنان به تولیدکنندگانی توانمند با کارگاه های کوچک اشتغال زایی تبدیل شوند.
وی یادآور شد: تسهیلات ارائه شده به اقشار آسیب پذیر از سوی این نهاد توانسته است ضمن ایجاد امید در آنها ، اشتغال و رونق اقتصادی آنان را فراهم آورد.
همچنین در این دیدار مهندس پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز با اشاره به ظرفیت های استان گلستان ابراز امیدواری کرد با توجه به مدیریت استان گلستان ، این نهاد بتواند در مسیر توانمند سازی اقشار آسیب پذیر در این استان همچون گذشته با تمام توان اقدام نماید .

دیدار استاندار گلستان با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .