عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مردم امسال پر رنگتر از سالهای قبل در راهپیمایی روز قدس حضور خواهند یافت

استاندار گلستان :

مردم امسال پر رنگتر از سالهای قبل در راهپیمایی روز قدس حضور خواهند یافت

 
                                                  مردم امسال پر رنگتر از سالهای قبل در راهپیمایی روز قدس حضور خواهند یافت

استاندار گلستان در پیامی مردم را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و اظهار داشت: مردم امسال پر رنگتر از سالهای قبل در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور خواهند یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی در گفتگویی با صدا و سیمای مرکز استان تصریح کرد: آمریکا با خروج از برجام قطعا خودش را منزوی کرده و ما به این انزوایی ترامپ افتخار می کنیم.
وی با بیان اینکه امسال مردم برای دو هدف در راهپیمایی  روز قدس شرکت می کنند افزود: هم برای پایداری  مبارزه با اسراییل  و هم برخورد قاطع با آمریکا که تصور نکند با کناره گیری از برجام ،ایران را منزوی خواهد کرد.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد:ایران چه با برجام و چه بدون برجام پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اینکه مردم پشتوانه انقلاب هستند مسیر راه شهیدان را ادامه خواهند داد.
دکتر هاشمی با اشاره به اینکه امسال در روز قدس صفوف بهم پیوسته بیشتری را به سنوات قبل خواهیم داشت، اظهار کرد:جمهوری اسلامی ایران نشان داده که در عرصه میدانی و مذاکره ای در برجام موفق بوده و کشوری بزرگ و تاثیر در منطقه می باشد.
استاندار گلستان تلاش بیشتر مردم و مسئولین جهت حمایت از کالای داخلی و تولید را امری ضروری دانست و یادآور شد: همه مردم به قدرت جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای چهل ساله این انقلاب افتخار می کنند.
دکتر هاشمی بیان کرد: یقیناً در شرایطی که بسیاری از تفرقه در امت اسلامی سود می برند، روز قدس عرصه همدلی، همزبانی و اتحاد مسلمین در مسیر محو غاصبان، ظالمان و اتصال به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) است.
وی با اشاره به اینکه گلستان ایرانی کوچک است، گفت: گلستان با توجه به وجود اقوام مختلف نماد وحدت و همدلی در کشور است.
استاندار گلستان با تاکید اینکه تلاش بیشتر باعث تقویت اقتصاد کشور می شود،گفت:حرکات وقیحانه آمریکا و اسراییل باعث شده وحدت در کشور بیشتر شود.

تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .