عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجری بزرگ در انتظار خیرینی است که واسطه آزادی زندانیان غیر عمد می شوند

استاندار گلستان ؛

اجری بزرگ در انتظار خیرینی است که واسطه آزادی زندانیان غیر عمد می شوند

اجری بزرگ در انتظار خیرینی است که واسطه آزادی زندانیان غیر عمد می شوند

 استاندار گلستان با بیان اهمیت حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد، اظهار کرد: جشن گلریزان اقدامی الهی است و انسانهایی که به واسطه آنها بسیاری از زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده‌های باز می‌گردند، اجری بزرگ در انتظار آنهاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،دکتر سید مناف هاشمی عصر یکشنبه 20 خرداد در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان گلستان، تصریح کرد: امید بسیاری از زندانیان در زندان به جشن گلریزان است تا با گردهمایی خیران لبخندی بر لبان کودکان و خانواده‌های زندانیان آبرومند جرائم غیرعمد جاری شود.
وی با اشاره به اینکه ماندن افرادی که به واسطه جرائم غیرعمد در زندان به سر می‌برند اثرات سوئی بر روی این افراد و خانواده‌های آنها دارد ، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای اجرای این سنت خداپسندانه است.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان روزهای پایانی خود را سپری می کند امید است با قدمی کوچک در تداوم مسیر آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نقش آفرینی کنیم تا آنها هم طعم شیرین زندگی را در کنار خانواده احساس کنند.
دکتر هاشمی اجرای گلریزان را به عنوان جشنی که آبروی دیگران را حفظ می کند برشمرد و یاد آور شد : قطعا این عمل نیک و با ارزش تاثیر روحی مضاعفی بر افراد خیر و نیکوکار  خواهد گذاشت .
لازم به ذکر است در ایام ماه مبارک رمضان سنت زیبا و دیرینه گلریزان و جشن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به همت ستاد دیه در سراسر کشور برگزار می‌شود که در این راستا بسیاری از زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده باز می‌گردند.

اجری بزرگ در انتظار خیرینی است که واسطه آزادی زندانیان غیر عمد می شوند


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .