عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت هفته وحدت


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت هفته وحدت

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت هفته وحدت

  دکتر حسن صادقلو استاندارگلستان طی پیامی سالروز ميلاد باسعادت عصاره نبوّت و حضرت ختمي مرتبت، محمد مصطفي(ص) و ششمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت،حضرت امام جعفر صادق(ع) و فرارسیدن هفته وحدت، اخوت و برادري و تجديد پيمان با اسلام و آرمان هاي نظام اسلامي را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و باایمان استان تبریک و تهنیت گفت .

 در متن کامل پیام اینچنین آمده است....

 بی شک آن زمان که خدواند سبحان در دایره امکان، خلقت آخرین حلقه ی انبیاء ، مایه مسّرت اولیاء و غایت آمال اوصیاء، محمد مصطفی را رقم زد. زمین ، آسمان و تمامی کائنات به احترام وجودش کلامی جزء فتبارک الله احسن الخالقین بر زبان نیاوردند.

و آن گاه که مردم را بر محور کلام برحق و آسمانی " قولوا لا اله الا الله تفلحوا " گردهم آورند .وحدت امت در دایره دین جهان شمول اسلام ارائه شد که تا ابد زنده و پایدار بماند.

میلاد پیامبر مهربانی ، پیامبر اخلاق و برترین انسان تمام تاریخ خلقت از آغاز تا انجام و شروع هفته ی وحدت را به تمامی مسلمانان جهان به وِیژه مردم متدین و با ایمان استان تبریک و تهنیت می گویم.

گلستان ایران با توجه به وحدت بی نظیر فرق مذهبی ، نمونه ای از آرمان رسول الله (ص) در وحدت است و یقیناً مردم استان در سایه چتر پربرکت ، پیامبر نور و مهربانی ، عشق و محبّت به هم نوع را از اوجب واجبات دانسته و در این ایام فرخنده حمایت و دستگیری را سرلوحه ی کار خویش می سازند.

امید است همه ی ما زیر پرچم یگانگی وحدتی که خاتم النبیین برای همیشه تاریخ بر افراشته ،در قالب یک امت واحده حرکت کرده و نگارستان ایران را به نمادی از وحدت تبدیل کنیم.

 حسن صادقلو
استاندار گلستان


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .