عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمام مباحث عمرانی استان باید زیر نظر معاونت عمرانی استانداری انجام شود

استاندار گلستان:

تمام مباحث عمرانی استان باید زیر نظر معاونت عمرانی استانداری انجام شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تمام مباحث عمرانی استان باید زیر نظر معاونت عمرانی استانداری انجام شود

 استاندار گلستان در دیدار معاون عمرانی و مدیران کل ستادی حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار کرد: تمامی مباحث عمرانی استان باید زیر نظر معاونت عمرانی انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، دکتر حسن صادقلو با قدرانی از زحمات صورت گرفته در این حوزه، تصریح کرد: مدیران عمرانی باید نسبت به برنامه های این بخش، ساخت و سازها و چیدمان های داخلی و بیرونی ساختمان ها خصوصا ساختمان های دولتی بی قرار باشند.

در این جلسه مدیر کل امورشهری و شوراهای استانداری، مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری و همچنین مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری به ارائه اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیشرو پرداختند.

چراغعلی، مدیر کل امورشهری و شوراها با ارائه گزارش فعالیت های 9 ماهه ابتدایی سالجاری این اداره کل، تصریح کرد: در این مدت تلاش شد تحرک جدی در مجموعه ایجاد شود و در این راستا تمامی شهرداری ها و شوراهای استان مورد بررسی و سرکشی مستقیم قرار گرفت.

وی افزود: در زمینه بودجه نویسی، ایراداتی وجود داشت که تلاش خواهد شد در بودجه سال 94 شهرداری ها اصلاح شود و البته تلاش ما این است که سرانه هر شهروند استان را از 185هزار تومان در سالجاری را به 250 هزار تومان در سال آینده برسانیم.

همچنین سمیعی، مدیر کل امور روستایی و شوراها با تاکید برافزایش سطح علمی دهیاران و برگزاری جلسات هم اندیشی شوراهای بخش استان، اظهار کرد: طرح هادی 592 روستا بصورت دست نخورده هستند که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته طرح هادی 138 روستا در سالجاری اجرایی خواهد شد.

وی در عین حال به اجرای طرح بیمه حوادث تمام روستاهای استان اشاره کرد و افزود: 28 خانه بهداشت روستایی در دهه فجر به بهره برداری می رسند که از این نظر تحول چشمگیری در حوزه سلامت روستایی رخ خواهد داد.

گفتنی است سردار زاده ، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری با بیان اینکه صد در صد برنامه های این سازمان در سال گذشته محقق شده است، گفت: اصلی ترین هدف ما تامین محیط زیست سالم و پاک است و در این راستا برنامه هایی همچون دفن اصولی زباله در تمام شهرهای استان به جز مراوه تپه، ارائه خدمات یکپارچه به دهیاری ها و طرح پاکسازی تفرج گاه ها را اجرا کرده ایم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی در حوزه مدیریت پسماند ، تصریح کرد: در عین حال اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری در حوزه مدیریت پسماند در کشور به میزبانی گلستان و در اسفند ماه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در این نشست استاندار گلستان تذکراتی را در حوزه مدیریت عمرانی، داد و از مدیران این حوزه خواست نسبت به مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

 

تمام مباحث عمرانی استان باید زیر نظر معاونت عمرانی استانداری انجام شود

 

تمام مباحث عمرانی استان باید زیر نظر معاونت عمرانی استانداری انجام شود

 

تمام مباحث عمرانی استان باید زیر نظر معاونت عمرانی استانداری انجام شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1476
  • کد خبر : 4665