عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیران از همه ظرفیت های قانونی برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنند

دین پرست در جمع فعالان بخش خصوصی استان گلستان:

مدیران از همه ظرفیت های قانونی برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مدیران از همه ظرفیت های قانونی برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با تأکید بر اینکه باید از همه ظرفیت های قانونی در حمایت از سرمایه گذاری در سطح استان ها استفاده شود گفت: مدیران  استانی نقش موثری در ورود و ماندگاری سرمایه گذاران به استانها دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، بابک دین پرست صبح امروز چهارشنبه (30 خردادماه )در جمع سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی استان گلستان اظهار کرد:  توسعه و یا عقب ماندگی استانها متاثر از تلاش مدیران هر استان در جذب و حمایت از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است.
 وی گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور  و اعمال تحریم های متعدد از سوی آمریکا، وحدت و همبستگی بین مدیران  ملی و استانی  برای رفع مشکلات حوزه تولید و اشتغال  بیش از پیش ضرورت دارد. 
دین پرست همچنین گفت: از دلایل اصلی عدم استقرار و یا بهره برداری از واحدهای تولیدی بزرگ مقایس در هر استانی در وهله نخست به مدیران هر استان، تصمیمات و میزان اهتمام آنها بستگی دارد و ارتباط دادن این کمبود به مجموعه مدیریتی کلان کشور قابل توجیه نیست.
 معاون وزیر کشور در ادامه از تعیین تکلیف پروژه پتروشیمی استان تا  سه ماه آینده  خبر داد و گفت:  طرح پتروشیمی گلستان به یکی از دغدغه ها و مشکلات  اصلی مردم و مدیران استانی تبدیل شده است که امروز با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران استانی دستگاه های دخیل مانند صنعت ، معدن و تجارت و محیط زیست و ... بررسی و یکبار برای همیشه برای نحوه تعیین تکلیف و پیگیری روند آتی این طرح تصمیم گیری خواهد شد.
به گفته دین پرست، اگر اجرای این طرح در حال  حاضر به صرفه وصلاح اقتصادی استان و منطقه باشد، موانع قانونی وجود نداشته باشد و هدف گذاریهای اولیه برای این طرح همچنان برای رونق استان موثر باشد،  وزارت کشور نیز پیگیری های لازم را معمول خواهد داشت .
 معاون وزیر کشور تصریح کرد: اگر پس از جمع بندی نظرات و شرایط موجود، تصمیم به حمایت از اجرای این طرح گرفته شد باید همه مدیران و دستگاه های اجرایی استان از آن حمایت کنند و طوری عمل نشود که در قبال حمایت و موافقت همه دستگاه ها، یک یا  چند دستگاه ساز مخالف بزنند .
   اعمال تعرفه های حمایتی در خصوص نرخ های آب و برق و گاز مجتمع های تولید و بسته بندی محصولات کشاورزی، تسهیل در دسترسی به ارز و گشایش های اعتباری،  پیگیری تسهیل در برقراری مراودات ارزی با کشور های همسایه، تلاش و حمایت دولت برای تصویب لایحه عضویت ایران در FATF از جمله دغدغه های مطروحه از سوی سرمایه گذاران و  فعالان بخش های اقتصادی استان گلستان در این جلسه بود.

مدیران از همه ظرفیت های قانونی برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنند

 

مدیران از همه ظرفیت های قانونی برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنند

 

مدیران از همه ظرفیت های قانونی برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنند

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 732
  • کد خبر : 46731