عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهترین خدمت، کمک به حوزه آموزش و مدرسه سازی است

استاندار گلستان:

بهترین خدمت، کمک به حوزه آموزش و مدرسه سازی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بهترین خدمت، کمک به حوزه آموزش و مدرسه سازی است

استاندار گلستان،  بهترین خدمت را کمک به حوزه آموزش و مدرسه سازی دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم تا از این نهاد که با صدق نیت در این مسیر حرکت می کنند حمایت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی پیش از ظهر امروز سه شنبه 5 تیرماه در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اظهار کرد: خيرين مدرسه ساز، ايثارگران عرصه علم و دانش هستند چرا که از اموال خويش در راستاي اشاعه علم آموزي و دانش اندوزي مي گذرند.
وی با تأکید بر اینکه ما مسئولین باید ارزش کار خیر را به دیگران آموزش دهیم تا آنها هم در این کار سهیم باشند، تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که در مسئولیت خودمان دانش آموزان خوبی باشیم.
هاشمي خاطرنشان کرد: معلمان در آموزش و پرورش، ايثارگران عرصه علم وخيّرين، ايثارگران عرصه مال و دارايي خود هستند و هر دوي اينها مکمل يکديگرند.
دکتر هاشمی ادامه داد: جهادگر در آموزه های اسلامی آن است که با مال و جان خود به صحنه می رود و خدا را شاکریم که امروز خیرین مدرسه ساز، شجره قدرتمندی شده است.
استاندار گلستان با اشاره به گفتاری از شهید مطهری، گفت: شهید مطهری می گوید معلمی شغل نیست بلکه معلمی عشق است و کسانی که در این عشق، معرفت پیدا می کنند، عرصه معلمی را برای خودشان سازماندهی کرده اند و خیرین مدرسه ساز، نقش قابل توجهی در این عرصه دارند.
وی ضمن قدردانی از اعضای هیات مدیره خیرین مدرسه ساز کشور که نگاه ویژه ای به گلستان دارند، اظهار امیدواری کرد که این حمایت ها افزایش یابد.
هاشمی در بخشی از تأکیدات خود، مدرسه سازی در روستاها و نقاط محروم را کار بسیار پسندیده ای دانست و گفت: متأسفانه گاهی متوجه می شویم که تخریبی ترین مدارس در مراکز شهرها قرار دارند که این موضوع نیز نباید مورد غفلت واقع شود.
وی در پایان اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش امسال هرمقدار بتواند از طرف خیرین جذب کند به همان مقدار بودجه از اعتبارات استانی به آنها کمک می شود.

بهترین خدمت، کمک به حوزه آموزش و مدرسه سازی است

 

بهترین خدمت، کمک به حوزه آموزش و مدرسه سازی است

 

بهترین خدمت، کمک به حوزه آموزش و مدرسه سازی است

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 617
  • کد خبر : 46976