عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با اتحاد می توان قدم های بزرگی برای استان برداشت

استاندار گلستان در همایش پرچمداران تبلیغ؛

با اتحاد می توان قدم های بزرگی برای استان برداشت

با اتحاد می توان قدم های بزرگی برای استان برداشت
استاندار گلستان با تاکید بر اینکه با اتحاد می توان قدم های بزرگ برداشت، اظهار کرد: افتخار دولت خدمت به خانواده شهداست که تمام زندگی خود را تقدیم این نظام و مملکت کرده اند و امیدواریم که ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی ظهر امروز سه شنبه 5 خرداد در همایش پرچمداران تبلیغ که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور خانواده شهدا و شهدای مدافع حرم برگزار شد، تصریح کرد: مدافعین حرم با فداکاری و جانفشانی، مدافع حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ارزش های اصیل اسلامی بوده اند.
وی افزود: عزت و افتخار سرزمینمان و دستاوردهای امروز را مدیون از جان گذشتگی و ایثار و دلاوری شهدا و جانبازان گرانقدر است، پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه های مختلف مدیون خون شهداست و گرامیداشت یاد و خاطره آنان وظیفه و تکلیف آحاد مردم است.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه اقتدار نظام اسلامی، برخی ازکشورهای ابرقدرت را ناراحت می کند، یادآور شد: ما برای استقلال خودمان باید یکسری اقدامات را انجام دهیم و علما، مبلغان و ائمه جمعه نیز باید با تریبون مهمی که در اختیار آنها است، اقدامات عملی را به مردم داشته باشند.
دکتر هاشمی ضمن اشاره به دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی، گفت: بعضی از جاهای استان که توسعه نیافته جهت پیشرفت و آبادانی آن تلاش همه جانبه لازم است.
وی پرچم‌داران تبلیغ را الگو و  پیش قدم هر کاری دانست و خاطر نشان کرد: کار تبلیغ بسیار ارزنده و ماندگار است که با آن می‌توان دنیا را متحول کرد.
استاندار گلستان با بیان اینکه مشکلات را با کمک یکدیگر می‌توانیم حل کنیم، گفت: اگر مقام معظم رهبری امسال را با تیزبینی سال حمایت از کالای ایرانی مطرح کردند این پیش‌بینی را داشتند که دشمنان در هر مقطعی از تعهدات بین المللی شانه خالی خواهد کرد.
دکتر هاشمی در پایان با اشاره به اینکه برداشت‌ از منابع آب زیرزمینی بسیار بیش تر از ظرفیت سفره های آب زیرزمینی است گفت: الگوی مصرف باید در بین مردم فرهنگ سازی شود و در صورت ادامه استفاده بی‌رویه از آب با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.
وی، استفاده از ظرفیت‌های اثرگذار نظیر تریبون نماز جمعه و مساجد بر شفاف‌سازی موقعیت کنونی از لحاظ وضعیت آب را راهکاری قوی در رعایت الگوی مصرف این مایه ارزشمند در لایه‌های مختلف اجتماع دانست.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت همه جانبه با کمک علما و بزرگان قابل تحقق است، تصریح کرد: با همکاری و حمایت نمایندگان استان در مجلس خبرگان باید مشکلات را از مردم کم کنیم.
لازم به ذکر است در این مراسم به خانواده های شهدای مدافع حرم و فعالان حوزه تبلیغات اسلامی لوح تقدیر و هدایای به رسم یادبود اهدا شد.

با اتحاد می توان قدم های بزرگی برای استان برداشت

 

با اتحاد می توان قدم های بزرگی برای استان برداشت



تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .