عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدرسه سازی در نقاط محروم باید ترویج یابد

استاندار گلستان در دیدار با خیرین مدرسه ساز

مدرسه سازی در نقاط محروم باید ترویج یابد

                                                       مدرسه سازی در نقاط محروم باید ترویج یابد
استاندار گلستان با تاکید اینکه باید فرهنگ کار نیک را که یک هنر است به مردم بیاموزیم ، اظهار کرد: مدرسه سازی در روستاها و نقاط محروم کار بسیار پسندیده ای است که باید آنرا ترویج دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکترسید مناف هاشمی عصر امروز 5 تیر ماه در دیدار با خیرین مدرسه سازتصریح کرد:آموزش و پرورش اصلی ترین گروه در زمینه توسعه و آینده کشور است و باید به این حوزه و بحث مجامع خیرین مدرسه ساز توجه بیشتری شود.

وی افزود: جهادگر در آموزه های اسلامی آن است که با مال و جان خود به صحنه می رود و خدا را شاکریم که امروز خیرین مدرسه ساز، نمونه بارز از این جهاد گران هستند.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه  کشور و مردم ما سابقه کار خیر و نیک دارند و این از جمله اعتقادات دینی ما است،یاد آور شد:معلمان به عنوان اصلی ترین افراد در جامعه تلاش می کنند تا آینده سازان این کشور را تربیت کنند .
دکتر هاشمی خاطرنشان کرد:در کشور ما فعالیت زیادی برای امور خیریه انجام می شود  و این مهم‌ترین نکته‌ای است که بدون هیچ چشم‌داشتی خیرین ما برای انجام یک فعالیت، وارد عمل می‌شوند.
وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها براساس منابعی که در اختیار دارند فعالیت آموزشی خود را دنبال می‌کنند،‌ گفت: ما مسئولین باید ارزش کار خیر را به دیگران آموزش دهیم تا آنها هم در این کار سهیم باشند.
استاندار گلستان افزود: یکی از کارهای مهمی که در مسئولیت قبلی خود دنبال کردم ایجاد و تاسیس مجمع خیرین ورزش بود که به تبعیت و تجربه خیرین مدرسه‌ساز و سلامت این مهم را پیگیر بودم.
دکتر هاشمی  با بیان این که خیران مستحق تقدیر هستند ،متذکر شد:هنر ما این باشد که لذت کار خیر را به مسئولان و مردم  آموزش دهیم تا بتوانیم با این عمل خیلی از عقب‌ماندگی‌ها را  به دست خود مردم حل کنیم.
                                                     مدرسه سازی در نقاط محروم باید ترویج یابد

 

                                                               

تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .