عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » موضوع جاده و ریل در گلستان برای کشور حیاتی است

وزیر تعاون، کا ر و رفاه اجتماعی در نشست با فعالان اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی

موضوع جاده و ریل در گلستان برای کشور حیاتی است

موضوع جاده و ریل در گلستان برای کشور حیاتی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید اینکه موضوع جاده و ریل در گلستان برای کشور حیاتی است ، اظهار کرد: باید با همبستگی و بالا بردن دلسوزی مقدمات عبور از شرایط تحریم را فراهم سازیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،دکتر علی ربیعی عصر 7 تیر در نشست با فعالان اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی استان که استاندار و نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند تصریح کرد: اتفاقات ایجاد شده از سوی دشمنان باعث شد تا وحدت موجود بین روسای قوای مجریه، مقننه و قضاییه بیش از پیش تقویت شود.
وی با اشاره به اینکه راه اصلی نجات از تحریم‌ها تغییر رویکرد به سمت اقدامات اقتصادی در غالب تعاونی‌ها است، اضافه کرد: گردشگری در استان گلستان می‌تواند مشاغل زیادی را ایجاد کند که در این عرصه نیز ما حمایت خواهیم کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ایجاد آشوب و تنش در جامعه ایران هدف اصلی رییس جمهوری آمریکا بوده که به صراحت آن را برزبان آورده است، ادامه داد: ما باید بیش از هر زمان دیگری خویشتن دار و متحد باشیم.
دکتر ربیعی یکی از وظایفی را که رییس جمهوری به وزارتخانه تعاون سپرده مشارکت در امر فقرزدایی دانست و یاد آور شد: از همه توان اقتصادی و اجتماعی سازمانهای زیر مجموعه وزارتخانه جهت بهبود شرایط اقتصادی و حفاظت از شرایط زندگی مطلوب مردم استفاده خواهد شد.
وی از همه شرکای اقتصادی اجتماعی خواست تا در ایجاد توازن اجتماعی به دولت کمک کنند،یاد آور شد: امروز کارآفرینان جامعه با همبستگی در تلاش برای رفع تحریم‌ها و شکست دشمنان ایران اسلامی در عرصه جنگ اقتصادی هستند.
وزیر تعاون، کا ر و رفاه اجتماعی افزود: باید با روان سازی و تقویت زیرساختها به سوی تولیدات داخلی حرکت کنیم و با خلق محصول ایرانی با کیفیت مطلوب علاوه بر خودکفایی در داخل بازارهای منطقه ای را نیز بدست بیاوریم.
دکتر ربیعی تصریح کرد:عده ای سوداگر می خواهند از بیماری مزمن اقتصادی کشور که همان نقدینگی بالا بوده سوء استفاده کرده و ناامنی روانی در سطح جامعه ایجاد کنند.
وی با اشاره به اینکه باید به سمت کارآفرینی روستایی و محلی حرکت کنیم،اظهار کرد: هیچ کشوری نشاط و خوشبختی را تجربه نمی‌کند مگر آنکه از توان داخلی خود به نحو احسن استفاده کند و دنیا بداند ایران همانند سایر کشورهایی که آنها فکر می‌کنند نیست و ایرانی‌ها با اتکا بر توان داخلی بر همه تحریم‌ها پیروز خواهند شد.
لازم به ذکر است در این نشست تعدادی از فعالان حوزه های مختلف استان گلستان  نظرات خود را طرح کردند.

موضوع جاده و ریل در گلستان برای کشور حیاتی است

                                               

تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .