عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستگاه های اجرایی تاپایان تیرماه اعتبارات تملک دارایی را جذب کنند

استاندار گلستان در جلسه جذب اعتبارات تملک دارایی استان

دستگاه های اجرایی تاپایان تیرماه اعتبارات تملک دارایی را جذب کنند

دستگاه های اجرایی تاپایان تیرماه اعتبارات تملک دارایی را جذب کنند

 استاندار گلستان با تاکید اینکه دستگاههای اجرایی تاپایان تیرماه اعتبارات تملک دارایی را جذب کنند، اظهار داشت:مانده تخصیص طرح های استانی ویژه قابلیت جابجایی ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،دکتر سیدمناف هاشمی عصر امروز 10 تیر در هفتمین جلسه جذب اعتبارات تملک دارایی استان تصریح کرد:کل اعتبارات مصوب 791میلیارد تومان و در قالب 1374 پروژه به دستگاههای اجرایی استان ابلاغ شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال 97 شرایط تخصیص اعتباری استان بهتر خواهد شد افزود:سال گذشته 92درصداسناد و فقط 7درصد نقدی بود که امسال بهتر می شود.
استاندار گلستان با بیان اینکه سال آینده ارزیابی تخصیص دستگاههای اجرای با نظر سه دستگاه اتفاق می افتد،خاطر نشان کرد:معاونت عمرانی  استانداری،اداره کل امور اقتصادی و مدیریت برنامه ریزی ادارات مرتبط در این زمینه خواهند بود.
دکتر هاشمی یاد آور شد:مردم از شما دستگاهها انتطار دارند که جذب خوبی را در این زمینه داشته باشید که در صورت کم کاری به مردم پاسخگو باشید.
وی تصریح کرد:اگر دستگاههای اجرایی اعتبارات خود را در مدت اعلام شده جذب نکنند امتیاز منفی گرفته و باید علت کم کاری خود را اعلام نمایند.
استاندار گلستان از مسئولین خواست که ظرف72ساعت دستگاههایی که به هردلیلی امکان جذب اعتبارات را ندارند  به صورت مکتوب اعلام کنند تا امکان جابجایی تخصیص برای دستگاههای دیگر وجود داشته باشد.
دکتر هاشمی با بیان اینکه جذب انجام شده اسناد خزانه 51درصد است، اظهار کرد:امروز مهمترین مسئله ی ما اشتغال است و اگر گمان می کنید در شرایطی برد با سرمایه گذار است از او حمایت شود تا بتواند همکاری لازم در اشتغالزایی را داشته باشد.

تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .