عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکلیف دستگاه های اجرایی به کاهش مصرف آب و برق تا حداقل 15 درصد مدت مشابه سال قبل

در ابلاغی از سوی استاندار گلستان اعلام شد:

تکلیف دستگاه های اجرایی به کاهش مصرف آب و برق تا حداقل 15 درصد مدت مشابه سال قبل

تکلیف دستگاه های اجرایی به کاهش مصرف آب و برق تا حداقل 15 درصد مدت مشابه سال قبل

استاندار گستان در ابلاغیه ای، کلیه ادارات، دستگاه های دولتی، بانکها، شهرداریها و موسسات غیر دولتی را موظف کرد با اجرای دستورالعمل های ابلاغی مدیریت آب و برق، نسبت به کاهش مصرف حداقل به میزان 15 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اقدام نمایند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در متن این ابلاغیه که به کلیه فرمانداریها و دستگاه های مذکور ارسال شده چنین آمده است:
به منظور اعمال مدیریت مصرف آب و برق در شرایط پیش رو، همچنین تأکید ریاست محترم جمهوری در نشست مدیران اجرایی کشور و اجرای مصوبات ستاد مدیریت مصرف برق استان، کلیه ادارات، دستگاه های دولتی، بانکها، شهرداریها و موسسات غیر دولتی موظف می باشند با اجرای دستورالعمل های ابلاغی مدیریت آب و برق، نسبت به کاهش مصرف حداقل به میزان 15 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اقدام نمایند.
مسئولیت حسن اجرای این بخشنامه بر عهده مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان و استان بوده و عدم رعایت آن تخلف محسوب می شود.
در همین راستا، نمایندگان شرکت توزیع نیروی برق استان و شرکت آب و فاضلاب استان در مدت اجرای طرح، نسبت به بازرسی و ارائه گزارش اقدام خواهند نمود.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 649
  • کد خبر : 47407