عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان در توسعه کسب و کار جایگاه خوبی در کشور دارد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در هشتمین نمایشگاه الکامپ گلستان:

گلستان در توسعه کسب و کار جایگاه خوبی در کشور دارد

                                        گلستان در توسعه کسب و کار جایگاه خوبی در کشور دارد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید اینکه گلستان در توسعه کسب و کار جایگاه خوبی در کشور دارد،اظهار کرد: دولت الکترونیک سبب می‌شود مردم خدمات‌شان را شبانه روز دریافت کنند بدون آنکه انسان در آن نقشی داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،دکتر رسول سرائیان عصر امروز 19 تیر در هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ 97 و دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال گلستان که با حضور دکتر هاشمی استاندار گلستان برگزار شد تصریح کرد: در سال 2017 بیان شده که 66 درصد اقتصاد دنیا نقش برجسته ای در بخش خدمات داشته  که سهم اقتصاد ما در بخش خدمات 11 درصد از متوسط جهانی پایین‌تر است.
وی راه میانبر برای عبور از چالش‌های اشتغال و اقتصادی کشور را عبور از مسیر فناوری ارتباطات دانست و گفت:در سازمان فناوری اطلاعات سامانه‌ای طراحی شده که هر ایرانی یک پرونده الکترونیک خواهد داشت و می‌تواند گلستان استان پیشرو در این طرح باشد.
رئیس سازمان فناوری کشور با اشاره به اینکه در وزارت فناوری اطلاعات دو محور راهبردی تحول دیجیتال و اقتصاد دیجیتال فعالیت‌ دارد، افزود: با مشارکت بخش خصوصی بدنبال اهداف ایجاد شفافیت تعاملات بین دولت و مردم و همچنین توسعه شبکه ملی اطلاعات می باشیم.
دکتر سرائیان خاطر نشان کرد: گلستان در توسعه زیرساخت‌های ارتباطات به واسطه ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که دارد و همچنین توسعه کسب و کارهای نوپا و اپلیکیشنی در جایگاه خوبی نسبت به دیگر نقاط کشور قرار گرفته است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در کشور در حوزه فناوری ارتباطات باید امکان اتصال و شبکه‌ای شدن مورد توجه قرار گیرد تا پیشرفت حاصل شود،یاد آور شد: پتانسیل رشد شرکت‌های نوپا در گلستان وجود دارد که محور توسعه خدمات در گلستان خواهد شد.
وی تصریح کرد: نقش تحول دیجیتال و شبکه ملی شفافیت بین مردم و دولت است و خدماتی که مردم نیاز دارند با خدمات راحت و خوب با این روش در اختیار مردم قرار می گیرد.
                                                                

گلستان در توسعه کسب و کار جایگاه خوبی در کشور دارد

 

گلستان در توسعه کسب و کار جایگاه خوبی در کشور دارد

 

گلستان در توسعه کسب و کار جایگاه خوبی در کشور دارد

 



تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .