عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشدید گشتهای ویژه و نظارت بر قیمتها در بازار گلستان/مردم تخلفات را به سامانه 124 اعلام کنند

استاندار گلستان در کارگروه تنظیم بازار استان:

تشدید گشتهای ویژه و نظارت بر قیمتها در بازار گلستان/مردم تخلفات را به سامانه 124 اعلام کنند

تشدید گشتهای ویژه و نظارت بر قیمتها در بازار گلستان/مردم تخلفات را به سامانه 124 اعلام کنند

 استاندار گلستان با تاکید بر اینکه گشتهای ویژه و نظارت بر قیمتها در گلستان تشدید می شود، اظهار کرد: از بازرسان افتخاری جهت بازرسی اصناف و کنترل قیمتها در بازارهای استان استفاده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سیدمناف هاشمی در کارگروه تنظیم بازار استان تصریح کرد: کاهش تولید و اشتغال و افزایش بیکاری، کاهش رشد اقتصادی و افزایش تورم و در نتیجه نارضایتی‌های اجتماعی از اهداف دشمن در جنگ اقتصادی است.
وی با بیان اینکه باید پاسخ حملات دشمن را محکم و قاطعانه داد، خاطر نشان کرد: در این شرایط اجازه نخواهیم داد هیچ واحد تولیدی دچار تعطیلی شده یا نیروهای کارگری خود را کاهش دهد.
استاندار گلستان افزود: سامانه 124 در دسترس مردم قرار دارد و می‌توانند تخلفاتی که در بازار در خصوص گران‌فروشی، احتکار و هر تخلف دیگر صنفی رخ می دهد را به بازرسین اطلاع دهند تا بازرسین اصناف، تعزیرات و دیگر دستگاه‌ها مانند دانشگاه علوم پزشکی که در بازار حضوری مستمر دارند رسیدگی نمایند.
دکتر هاشمی با اشاره به اینکه دشمنان با حربه سیاسی، جنگ اقتصادی را آغاز کرده‌اند، اظهار داشت: در چنین شرایطی نیازمند مدیریت اقتصادی صحیحی در بخش‌های مختلف هستیم تا این گذر مهم تاریخی را هم پشت سر بگذاریم.
وی افزود: تلاش دشمن برای بستن و عدم تحقق درآمدهای ارزی است که سبب مشکل در تأمین کالاهای اساسی می‌شود، می‌تواند زمینه افزایش قیمت برخی کالاها و البته نارضایتی‌های عمومی را هم فراهم کند.
استاندار گلستان با بیان اینکه ایجاد ثبات و آرامش از اهداف کارگروه تنظیم بازار است یاد آور شد: دبیرخانه کارگروه نیز که پس از انتزاع در جهادکشاورزی مستقر شده بود، دوباره به سازمان صنعت، معدن و تجارت برگشت که این گروه باید بااقتدار کامل وارد بازار شده و با متخلفان برخورد نمایند.
دکتر هاشمی در ادامه با اشاره به سوء استفاده برخی افراد صنوف مختلف از شرایط ناآرام و متلاطم بازار گفت: کارگروه تنظیم بازار استانها به ریاست استانداران و با اختیارات ویژه ای تفویض شده و به صورت هفتگی برگزار می‌شود که مشکلات اصناف و مردم را بررسی خواهد کرد.
وی دو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه تنظیم بازار را برای کشور مهم دانست و خاطر نشان کرد: وظیفه اصلی کارگروه تنظیم بازار سیاست گذاری، نظارت بر امور تامین و توزیع و همچنین مدیریت مطلوب است.
استاندار گلستان تصریح کرد: شناسایی و ثبت انبارها در سامانه جامع انجام شده و از ابتدای آغاز این طرح تاکنون 16 هزار و 800 انبار شناسایی و در سامانه به ثبت رسیده که در حال حاضر ویژه کالاهای اساسی است.
در پایان هرکدام از اعضای کارگروه تنظیم بازار پیشنهادات و برنامه خود را به استاندار ارائه و در مورد آنها تبادل نظر کردند .
 

تشدید گشتهای ویژه و نظارت بر قیمتها در بازار گلستان/مردم تخلفات را به سامانه 124 اعلام کنند

 

تشدید گشتهای ویژه و نظارت بر قیمتها در بازار گلستان/مردم تخلفات را به سامانه 124 اعلام کنند

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .