عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شعار ما وحدت برای رسیدن به توسعه است

استاندار گلستان در نشست با اصولگرایان استان:

شعار ما وحدت برای رسیدن به توسعه است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شعار ما وحدت برای رسیدن به توسعه است

 استاندار گلستان گفت: اعتقاد دارم وحدت احزاب و گروه های سیاسی برای رسیدن به توسعه بسیار مهم است و شعار من همواره "وحدت و توسعه" خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی پیش از ظهر امروز یکشنبه 24 تیر در نشست با تعدادی از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب و نمایندگان شاخص حزب اصولگرایان استان اظهار کرد: به اعتقاد من، یکی از دلایل اصلی که موجب شده استان گلستان طی 40 سال گذشته بعد از انقلاب اسلامی، مسیر توسعه را طی نکند، نگاه های مفرط سیاسی است.
وی با تأکید بر اینکه همیشه مخالفت و جدال باعث عقب ماندگی است، تصریح کرد: معتقدم با گفتگو و تعامل دوسویه می توان بسیاری از اختلاف نظرها را حل کرد.
وی با اشاره به 100 پروژه محوری و تأثیرگذار استان گفت: اگر بتوانیم با اتحاد و همدلی، حداقل 20 پروژه مهم و اولویت دار نظیر راه آهن گرگان مشهد، طرح گردشگری آشوراده، مجتمع تفریحی ساحل بندرگز (آرمان طبیعت)، توسعه نیروگاه علی آباد کتول، پتروشیمی و ... را به سرانجام برسانیم این اتفاق موجب اشتغالزایی برای جوانان همین استان و توسعه یافتگی آن می شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اهمیت مبارزه با فساد و تخلفات اظهار کرد: وظیفه ما دفاع از حق الناس است و بر همین اساس، مبارزه با فساد در اولویت های کاری ما قرار دارد و بدون تعارف با هیچ کسی با آن مبارزه خواهیم کرد.
استاندار گلستان همچنین با اشاره به فشارهای اقتصادی و اتفاقات رخ داده در کشور شرایط امروز کشور را متفاوت از دوران اوایل انقلاب و دوران جنگ دانست و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران پس از 40 سال تلاش امروز به این نتیجه رسیده اند که نمی توانند جمهوری اسلامی را از پا در بیاورند و مانع نقش آفرینی و تأثیرگذاری آن در منطقه و همچنین رشد و توسعه نظامی آن شوند.
وی افزود: برای همین، دشمنان تصمیم گرفتند با مشاوره سرشاخه های گروه های معاند از جمله منافقین، از درون این نظام را خلع سلاح کرده و زمین بزنند.
استاندار گلستان در پایان با تأکید مجدد بر حفظ وحدت خاطرنشان کرد: باید با تعامل و گفتگو میان گروه های سیاسی، فضای سیاست زدگی استان را به گونه ای مدیریت کنیم که به سمت توسعه حرکت کند.
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه تعدادی از نیروهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب دغدغه و موضوعات خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند و پیرامون مسائل استان اظهار نظر هایی داشتند و همچنین حمایت، همدلی و اتحاد در مسیر توسعه استان را هدف خود اعلام کردند. 

شعار ما وحدت برای رسیدن به توسعه است

 

شعار ما وحدت برای رسیدن به توسعه است

 

شعار ما وحدت برای رسیدن به توسعه است

 

شعار ما وحدت برای رسیدن به توسعه است

 

شعار ما وحدت برای رسیدن به توسعه است

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 827
  • کد خبر : 47650