عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نقش ارتش از ظهور انقلاب تا كنون غرور آفرين بوده است

استاندار گلستان گفت:

نقش ارتش از ظهور انقلاب تا كنون غرور آفرين بوده است

نقش ارتش از ظهور انقلاب تا كنون غرور آفرين بوده است

دکترحسن صادقلو گفت: نقش ارتش جمهوري اسلامي ايران از زمان ظهور انقلاب تا كنون در همه صحنه ها همواره غرور آفرين بوده است.

"حسن صادقلو" صبح امروز در مراسم صبح‎گاه مشترك نيروهاي مسلح در قرارگاه عملياتي لشگر 30 پياده گرگان ضمن تبريك روز ارتش جمهوري اسلامي ايران به نيرو‎هاي مسلح و آحاد مردم افزود: ارتش جمهوري اسلامي و سازمان عقيدتي سياسي اين نهاد بايد اين غرور آفريني و نقش آفريني را براي نسل آينده تبيين كند.

وي با بيان اينكه دوران صلح فرصتي براي ارتقاء توان ارتش و ارتقاء باور نيروها است خاطرنشان كرد: نيروهاي نظامي و به‎خصوص ارتش براي ارتقاء باور بايد دو نگاه به آينده و گذشته را مورد توجه و ارزيابي قرار دهند.
دكتر صادقلو نگاه به گذشته را روشن و پرصلابت دانست و تصريح كرد: به شكر خداوند نگاه به گذشته ارتش يك نگاه درخشان است و ساعت‎ها مي توان از نقش آفريني ارتش صحبت كرد.
استاندار گلستان به نقش ارتش در انقلاب اشاره و خاطرنشان كرد: ارتش جمهوري اسلامي ايران در دوراني كه شرايط جامعه در يك التهاب و كودتاي نظامي بود به انقلاب پيوست. 
وي با تاكيد بر نقش آفريني امام راحل در پيوستن ارتش به انقلاب تصريح كرد: بعضي از افراد انحرافي در ارتش و دشمنان آمريكايي و انگليسي در صدد كودتا عليه انقلاب بودند ولي تمام بدنه ارتش با آن باور اعتقادي و حسيني و ولايي كه داشتند به خط امام راحل پيوستند.
استاندار گلستان ادامه داد: اين حركت نيروهاي ارتش نشان از فهم درست از شرايط اين افراد دارد و به واقع براي درك اين موضوع بايد شرايط آن دوران را درك كرد. 
دكتر صادقلو اظهار كرد: دشمن هميشه در تلاش بوده تا انقلاب را از يكي از قدرتمندترين بازوهاي خود يعني ارتش جدا كند و بر همين اساس مسئله انحلال ارتش را مطرح كرد. 
وي با بيان اينكه امام راحل و بزرگان كشور و مخصوصاً مقام معظم رهبري در آن زمان تصميم بر بقا و تقويت ارتش گرفتند ادامه داد: اين يك تصميم ساده نبود و نتيجه آن نقش آفريني هاي غرورآميز ارتش است. 
دكتر صادقلو به شهداي بزرگ ارتش جمهوري اسلامي از جمله ستاري، فكوري، نامجو و صياد شيرازي اشاره و تصريح كرد: شهيد صياد شيرازي انسان بزرگي بود كه هنوز زواياي مختلف نقش آفريني‎هاي او در ارتش ما مغفول مانده و بايد احياء شود. 
استاندار گلستان با بيان الزام احياي ارزش شهيد صياد شيرازي‎ها گفت: امروز ارتش ما به مدل صياد شيرازي‎ها نيازمند است. 
وي در خصوص نگاه به آينده نيز خاطرنشان كرد: جوهره هستي براي انسان است و انسان به وسيله رسالت تا زمان رسول الله كشيده شد.
وي هدف از رسالت را امامت و تشكيل حكومت دانست و گفت: براي همين است كه امامان ما لحظه اي از تشكيل حكومت دريغ نكردند.
استاندار افزود: با سكانداري مقام معظم رهبري اين حكومت تداوم خواهد يافت تا مقدمه اي براي حكومت جهاني مهدي موعود (عج) باشد. 
وي جوهره حكومت جهاني را حاكميت عدالت دانست و خاطر نشان كرد: همه ما مقدمه اي براي ايجاد عدالت هستيم و به همين علت به سربازاني عدالت باور و ايجاد كننده عدالت نيازمنديم.


تأیید کننده خبر : fathi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1597
  • کد خبر : 488