عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نگاه دولت به توسعه، نگاهی متوازن است

استاندار گلستان در عیدگاه شهرستان ترکمن؛

نگاه دولت به توسعه، نگاهی متوازن است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نگاه دولت به توسعه، نگاهی متوازن است

استاندار گلستان صبح امروز چهارشنبه 31 مرداد در عیدگاه شهرستان ترکمن اظهار کرد: نگاه دولت به توسعه، نگاهی متوازن است و همه ابعاد از جمله صنعت، معدن، تجارت، اقتصاد، کشاورزی و گردشگری و .. در دستور کار دولت قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ دکتر سید مناف هاشمی استاندار در مراسم عید سعید قربان با حضور دکتر حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به رویکردها و محورهای جدید توسعه استان گفت: شرایط امروز طوری نیست که بتوان فقط از طریق صیادی و دامداری و کشاورزی، اقتصاد و اشتغال جوانان را فراهم کنیم لذا رویکرد توسعه در دولت تدبیر و امید اصلاح شد و با نگاه متوازن، مسیر توسعه در استان در همه ابعاد از جمله صنعت، معدن، تجارت، اقتصاد، کشاورزی، گردشگری و ..  در دستورکار همه مدیران قرار گرفته است.
وی افزود: در شهرهای مرزی عزیزان ترکمن که مرزداران واقعی ما هستند مرزبانان جمهوری اسلامی ایران هم هستند و افتخار میکنیم خدمت این عزیزان هستیم و تلاش می کنیم مشکلات آنها را کمتر کنیم و در این خصوص به آزادی زندانیان از ترکمنستان با حضور رئیس جمهور و همچنین امضای  ۱۳ تفاهم نامه با کشور ترکمنستان در راستای توسعه و رونق اقتصادی استان بوده است.
دکتر هاشمی با اشاره به طرح های آب شیرین کن و طرح زهکشی اراضی گفت: ۲۸۰ هزار هکتار زهکشی در استان در دستور کار قرار دارد که حدود ۳ هفته قبل با حضور وزیر نیرو دکتر اردکانیان، ۱۲ هزار هکتار با اعتباری بالغ بر ۷۹ میلیارد تومان کلنگ زنی شده است.
وی با اشاره به وحدت بین مردم اظهار کرد : امروز با همه سختی ها و چالش ها که دشمنان برای ما بوجود می آورند به جهت اینکه تصور می کنند با ایجاد شکاف در ملت ما می توانند اهمیت و اقتدار نظام جموری اسلامی را کاهش دهند اما با وجود وحدت بین مردم، موفق نخواهند شد.
استاندار تصریح کرد: وحدتی که بین مردم ماست مدیون علمای بزرگوار و همدلی بین علمای اهل تشیع و اهل تسنن خصوصا با محوریت حضرت آیت ا.. نورمفیدی در استان گلستان است.

وی افزود: اینها از افتخاراتی است که به واسطه جایگاه خون شهدا در کشور و همچنین  ۴۰۰۰ شهید و ۱۸ شهید مدافع حرم در استان گلستان داریم و ازجمله نشانه هایی است که وحدت ما هیچوقت کاهش پیدا نمی کند و روز به روز هم مسیر توسعه را دنبال خواهیم کرد.
وی در پایان از افتتاح پروژه های شهرستان ترکمن با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت امسال خبر داد.

نگاه دولت به توسعه، نگاهی متوازن است

 

نگاه دولت به توسعه، نگاهی متوازن است

 

نگاه دولت به توسعه، نگاهی متوازن است

 

 

نگاه دولت به توسعه، نگاهی متوازن است

 

نگاه دولت به توسعه، نگاهی متوازن است

 

نگاه دولت به توسعه، نگاهی متوازن است

 


 

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .