عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه و اشتغال دغدغه امروز گلستان است/ جامعه نیازمند اعتمادسازی بین مردم و مسئولان

استاندار گلستان در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان گنبد کاووس:

توسعه و اشتغال دغدغه امروز گلستان است/ جامعه نیازمند اعتمادسازی بین مردم و مسئولان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

توسعه و اشتغال دغدغه امروز گلستان است/ جامعه نیازمند اعتمادسازی بین مردم و مسئولان

استاندار گلستان با بیان اینکه توسعه و ایجاد اشتغال را باید مهمترین نیاز امروز این استان دانست و اظهار کرد: تحقق این دو مقوله که دغدغه رهبری و دولت هم است تنها با مشارکت و همکاری مردم با دولت امکان پذیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی عصر امروز یکشنبه 4 شهریور در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 519 طرح عمرانی، تولیدی و اقتصادی گنبدکاووس، افزود: گلستان ظرفیت زیادی دربخش های مختلف برای توسعه و ایجاد اشتغال دارد که باید مورد توجه مدیران، بخش خصوصی و مردم قرار گیرد.
وی گفت: امسال ایجاد 30 هزار فرصت شغلی در گلستان هدف گذاری شده که با توجه به ظرفیت های موجود در بخش صنعت، بازرگانی، گردشگری و کشاورزی، تحقق آن دور از انتظار نیست.
دکتر هاشمی با حساس و متفاوت دانستن شرایط امروز کشور و ضرورت حفظ وحدت و همدلی بیشتر بین مسئولان، علما و مردم اضافه کرد: امروز جامعه نیاز به اعتمادسازی بین مردم و مسئولان و دنبال کردن مسیر وحدت دارد.
وی تصریح کرد: براین اساس همه افراد جامعه از هر قوم و مذهبی که هستند و یا هر پست و مقامی که دارند، بایستی با درک شرایط، برای تحقق این نیازها تلاش نمایند تا توطئه های دشمن بویژه آمریکا که از سه حربه اقتصادی، روانی و رسانه ای علیه ملت استفاده می کند، خنثی شود.
استاندار گلستان ادامه داد: البته وجود برخی نارضایتی ها از شرایط موجود در همه دولت ها و کشورها امری طبیعی است اما درشرایط فعلی کشور، دولت بیش از هر زمان نیاز به حمایت همه قوا و گروه های سیاسی دارد.
دکتر هاشمی با ابراز گله مندی از استیضاح وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد و دارایی از سوی مجلس شورای اسلامی، گفت: در شرایط سخت فعلی که رهبری انقلاب همواره تاکید بر حمایت از دولت توسط دیگر قوا دارد، به نظر بنده، خارج کردن برخی وزیران کلیدی دولت کار درستی نبود.
وی اضافه کرد: امروز کشور نیاز به اعتمادسازی مجدد بین مردم و مسئولان و تقویت وحدت و همدلی بین قوا دارد و نبایستی ناآگاهانه و بی توجه به این موضوع، در زمین دشمن بازی کرد زیرا مشکلات را بزرگتر می کند.
دکتر هاشمی، ایجاد و تقویت مسیر امید و شادابی در جامعه بویژه برای نسل جوان را از دیگر نیازهای امروز کشور دانست و تصریح کرد: امروز مسیر توسعه از سمت جوانان می گذرد و اگر به این قشر کمتر توجه شود، آسیب های جدی به کشور وارد می شود.
وی خاطرنشان کرد: امروز همه مسئولان بویژه ائمه جمعه و جماعات باید خود را سهیم در توسعه بدانند و از تریبون هایی که در اختیار دارند برای ایجاد فضای امید و شادابی در جامعه استفاده کنند.
استاندار گلستان همچنین با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، برلزوم استفاده بهینه از فرصت مسئولیت برای خدمت به مردم توسط مدیران تاکید کرد و گفت: در این ایام در گلستان طرح های عمرانی و اقتصادی به ارزش چهار هزار و 910 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی طرح های دیگر در این زمینه به ارزش 670 میلیارد ریال آغاز می شود.
دکتر هاشمی افزود: از مجموع اعتبار طرح های عمرانی و اقتصادی گلستان در هفته دولت، دو هزار و 680 میلیارد ریال آن برای افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی 519 طرح درگنبدکاووس هزینه شده است.
وی، عقب ماندگی و محرومیت ها درشرق استان گلستان ویژه گنبدکاووس را زیاد دانست و اضافه کرد: سالانه باید دراین شهرستان بین 10 تا 20 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شود و اعتبار طرح های عمرانی و اقتصادی بخش دولتی آن نیز تا هفته دولت سال آینده حداقل دو برابر شود.
دکتر هاشمی با قدردانی از تلاش مدیران گنبدکاووس و دیگر مدیران شهرستان های دیگر استان گلستان برای آماده سازی طرح های قابل افتتاح در هفته دولت امسال و نیز با تاکید بر تلاش بیشتر دراین حوزه برای سال آینده، گفت: برای موفقیت در توسعه باید ظرفیت های سرمایه گذاری را معرفی و از مشارکت مردم و بخش خصوصی استفاده شود.
لازم به ذکر است دراین مراسم معاونین استاندار گلستان، برخی مدیران کل استان، فرماندار ویژه گنبدکاووس، مدیران، علما و روحانیون شیعه و اهل سنت این شهرستان حضور داشتند.

توسعه و اشتغال دغدغه امروز گلستان است/ جامعه نیازمند اعتمادسازی بین مردم و مسئولان

 

توسعه و اشتغال دغدغه امروز گلستان است/ جامعه نیازمند اعتمادسازی بین مردم و مسئولان

 

توسعه و اشتغال دغدغه امروز گلستان است/ جامعه نیازمند اعتمادسازی بین مردم و مسئولان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .