عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تخلفات ثبت نام در مدارس کاهش یافته است

وزیر آموزش و پرورش در گرگان:

تخلفات ثبت نام در مدارس کاهش یافته است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تخلفات ثبت نام در مدارس کاهش یافته است

 وزیر آموزش و پرورش در مورد تخلفات احتمالی نام نویسی در مدارس گفت: با بازرسی های به موقع تاکنون نسبت به گذشته تخلف ها کمتر شده و گزارش های مردمی نیز کاهش یافته است و سعی می شود که این مشکل به صفر نزدیک شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید محمد بطحایی روز دوشنبه 5 شهریور در حاشیه بازدید از مدارس استان گلستان در جمع خبرنگاران با اشاره به بحث گرانی نوشت افزار در آستانه سال تحصیلی جدید اظهار کرد: با توجه به افزایش دو برابری نرخ نوشت افزار بخصوص با برندهای خارجی توصیه می شود خانواده ها بیشتر از تولیدات داخلی استفاده کنند تا هم توجیه اقتصادی داشته و هم به رونق کالای ایرانی کمک کند.
وی افزود: با هماهنگی انجام شده جلساتی با مدیران و معلمان برگزار می شود تا شرایط برای دادن مشق دانش آموزان نسبت به گذشته بهتر و تکالیف آنان کمتر شود.
وزیر آموزش و پرورش در مورد معوقات فرهنگیان نیز گفت: تلاش های خوبی در این زمینه انجام شده و امید داریم بزودی بخش اعظم این مشکلات برطرف شود.
وی خاطرنشان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید به منظور تامین نیروی فرهنگی مورد نیاز مدارس کشور 25 هزار دانشجو جذب دانشگاه های فرهنگیان می شوند این دانشجویان از بین دارندگان مدرک دیپلم بوده و باید دوره چهار ساله تکمیلی را طی کنند.
بطحایی اضافه کرد: همچنین با برنامه ریزی انجام شده و براساس قانون 18 هزار نفر با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد هم دوره یک ساله تربیت مدرس را در دانشگاه فرهنگیان آغاز خواهند کرد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 534
  • کد خبر : 49723