عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وحدت احزاب و گروه های سیاسی برای رسیدن به توسعه مهم است

استاندار گلستان در نشست افتتاح خانه احزاب ایران در گلستان؛

وحدت احزاب و گروه های سیاسی برای رسیدن به توسعه مهم است

وحدت احزاب و گروه های سیاسی برای رسیدن به توسعه مهم است

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه وحدت احزاب و گروه های سیاسی برای رسیدن به توسعه مهم است، اظهار کرد: مدیران استان با رویکرد بیطرفی از همه ظرفیت احزاب در توسعه گلستان استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،دکتر سیدمناف هاشمی عصر امروز چهارشنبه 14شهریور در نشست افتتاح خانه احزاب ایران در گلستان که با حضور دکتر کمالی رییس خانه احزاب کشور برگزار شد، تصریح کرد: با کمک اقوام مسیر توسعه کشور را دنبال کنیم و در این راه از تمام ظرفیت های استان استفاده می کنیم.
وی توجه به فرهنگ نقد را معطوف به رعایت احترام به دیدگاههای مخالف و پرهیز از توهین و افترا دانست و بر ضرورت گفتگو میان همه طیف های سیاسی اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین تاکید کرد.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه مخالفت و جدال باعث عقب ماندگی است، افزود: با گفتگو و تعامل دوسویه می توان بسیاری از اختلاف نظرها را حل کرد.
وی خاطر نشان کرد: یکی از دلایلی که موجب شده استان طی 40 سال گذشته مسیر پیشرفت را طی نکند، نگاه های مفرط سیاسی است.
دکتر هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود گلستان را استان اقوام دانست و تصریح کرد: قومیت ها نماد برادری در استان هستند و یک سرمایه بزرگ برای گلستان محسوب می شوند.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه سهمیه تخصیص یافته رونق تولید به استان در سال جاری 1100 میلیارد تومان است، یادآور شد: هدف گذاری پرداخت تسهیلات پرای سال جاری را 1500 میلیارد تومان در نطر گرفتیم که با همکاری بانک ها این مهم اتفاق خواهد افتاد.
دکتر هاشمی گلستان را جز ده استان برتر اعتبار تخصیص یافته رونق تولید در سال جاری کشور دانست و یادآور شد: در سال گذشته 30 درصد بیشتر از سهمیه تخصیص یافته کشوری در رونق تولید تسهیلات پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید با محوریت و مشارکت مردم همراه باشد، اظهار کرد: در دهه فجر امسال با همکاری دستگاههای اجرایی استان دو برابر سال قبل پروژه های افتتاحی خواهیم داشت.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه کلیات لایحه منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه برون گلستان در کنار 7 منطقه آزاد دیگر در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید،افزود: جزئیات این لایحه نیز در جلسه مجلس شورای اسلامی بررسی و مصوب شد.
دکتر هاشمی خاطر نشان کرد: در یازده ماه گذشته برای 800 واحد تولیدی 1100 میلیارد تومان پرداخت شده که گلستان از این لحاظ در رتبه پنجم کشور قرار دارد.
همچنین در این نشست رییس خانه احزاب کشور وظیفه احزاب را حس وحدت ملی ،همبستگی ملی و حفظ منابع ملی دانست و گفت:احزاب جهت منافع مردم برای منافع و بهبود زندگی آنها تلاش نمایند.
دکتر حسین کمالی با اشاره به اینکه اعتماد اولین شرط سرمایه اجتماعی است،یادآور شد: نگاه بدبینانه علت اصلی ناکارآمدی احزاب است.

وحدت احزاب و گروه های سیاسی برای رسیدن به توسعه مهم است

 

وحدت احزاب و گروه های سیاسی برای رسیدن به توسعه مهم است

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .