عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حمایت از همه رشته های ورزشی وظیفه ماست

استاندار گلستان در دیدار با هیات مدیره, مربیان و بازیکنان تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس؛

حمایت از همه رشته های ورزشی وظیفه ماست

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

حمایت از همه رشته های ورزشی وظیفه ماست

استاندار گلستان گفت : حمایت از همه رشته های ورزشی وظیفه ماست و در حد مقدورات به وزشکاران استان کمک خواهم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان, دکتر سید مناف هاشمی امروز چهارشنبه ۲۱ شهریور در دیدار با هیات مدیره, مربیان و بازیکنان تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با حضور قرجه طیار نماینده مردم این شهرستان, ضمن تسلیت به مناسب فرا رسیدن ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع), تصریح کرد : ظرفیت والیبال گنبد بر کسی پوشیده نیست و همکاری شهرداری این شهر جهت تیم داری جای خوشحالی دارد.
وی افزود : علاوه بر شهرداری, اداره کل ورزش و جوانان , استانداری و تمام دستگاه هایی که امکان همکاری دارند جهت کمک به این تیم همکاری کنند.
وی یاداور شد: تلاش داریم از اعتبارات جاری وزارت ورزش و جوانان جهت رشد تیم والیبال گنبد جذب نماییم.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت خیرینی که در شهرستان گنبد هستند استفاده شود و همچنین می توان با راه اندازی صندوق حمایت از ظرفیت همراهی دوستداران و علاقه مندان والیبال استفاده کرد.
دکتر هاشمی گفت: متاسفانه در سالهای اخیر از ظرفیت هواداران استفاده نشده و تنها اسپانسرهایی از پتانسیل طرفداران به عنوان تبلیغات خود استفاده کرده اند که این روند باید اصلاح شود.
وی با تقدیر از بازیکنانی که به دلیل عشق به والیبال  گنبد در این تیم گرد آمده اند, ادامه داد: پیشرفت تیم والیبال گنبد موجب ارتقا این تیم در سطح ملی  و همچنین شکوفایی استعداهای تازه در سطح شهرستان و استان می شود.
استاندار گلستان همچنین.خواستار تشکیل کمیته ای متشکل  از فرمانداری گنبد, شهرداری گنبد و اداره کل ورزش و جوانان جهت تقسیم کاری و حمایت از تیم والیبال این شهرستان شد.
لازم به ذکر است در این دیدار طیار نماینده مردم گنبد کاووس, غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار, فرماندار و شهردار گنبد و هیات مدیره و مربیان و بازیکنان تیم والیبال شهرداری گنبد دغدغه های خود را پیرامون حمایت از این تیم مردمی با استاندار گلستان در میان گذاشتند.

حمایت از همه رشته های ورزشی وظیفه ماست

 

حمایت از همه رشته های ورزشی وظیفه ماست

 

حمایت از همه رشته های ورزشی وظیفه ماست

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 602
  • کد خبر : 50491