عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در شش ماهه امسال اشتغال بیش از 10 هزار نفر در سامانه ثبت شده است

استاندار گلستان در کارگروه اشتغال استان؛

در شش ماهه امسال اشتغال بیش از 10 هزار نفر در سامانه ثبت شده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

در شش ماهه امسال اشتغال بیش از 10 هزار نفر در سامانه ثبت شده است

استاندار گلستان با تاکید اینکه در شش ماهه اول سال 10 هزار و 524 نفر در سامانه ثبت اشتغال شده است، اظهار کرد: جایگاه گلستان در پرداخت تسهیلات روستایی در این مدت رتبه دوم کشور را کسب کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی ظهرامروز چهارشنبه 4 مهرماه در کارگروه اشتغال استان که با حضور مهندس کلانتری معاون تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، تصریح کرد: 4 کارگروه ویژه در بانک های طرف قرار داد با تسهیلات ارزان قیمت روستایی مستقر بودند که با همکاری دستگاههای اجرایی و بانکها آمار پرداختی استان از 12درصد به82درصد رسید.
وی با اشاره به اشتغال 21 هزار و 593 نفری ایجاد شده در سال 96 ، یادآور شد: ایجاد 30 هزار شغل در استان برای سال97 پیش بینی شده است.
استاندار گلستان با بیان اینکه استان ازلحاظ میزان پرداختی تسهیلات در سال 97 رتبه چهارم را در کشور کسب کرده است، یاد آور شد : دستگاه های اجرایی و بانک ها در پرداخت تسهیلات راستی آزمایی داشته و دقت بیشتری نمایند.
دکتر هاشمی تأکید کرد: اعتقاد داریم اگر استانداران مسئول جذب این اعتبارات هستند باید بانک هایی که طرف قرارداد قرار می گیرند را خودشان انتخاب کنند.
وی با قدردانی از بانک هایی که در راستای خدمات دولت و همسو با مردم حرکت می کنند، خاطر نشان کرد: باید با کار کارشناسی و تقسیم کار درست تلاش کنیم تکانی جدی در عرصه اشتغال داشته باشیم.
استاندار گلستان برای بانک هایی که اعتبارات دستگاه های اجرایی جهت ارائه تسهیلات به مردم نزد آنهاست ضرب العجل تعیین و اظهارکرد: باید پول های ارزانی که دولت بر اساس توافق دستگاه های اجرایی به بانک ها داده است هرچه سریعتر در اختیار بنگاه ها قرار گیرد.
دکتر هاشمی با اشاره به اینکه هیچ موضوعی برای دستگاه های اجرایی مهمتر از اشتغال نیست، خاطر نشان کرد: همه این اقدامات برای تسهیل در انجام کار است و امیدواریم طی دو یا سه هفته آینده شاهد تحول در تحقق جذب اعتبارات باشیم.
وی در پایان از دبیرخانه کارگروه خواست عملکرد این حوزه را مستند سازی کرده و با تهیه کلیپ کارگروه اشتغال، در سطح استان و کشور توزیع شود.
همچنین در این جلسه معاون تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی درصد جذب اعتبارات استان را 82درصد عنوان کرد و گفت: تا دو هفته آینده با جذب اعتبارات باقی مانده،صددرصد آن وصول شود.
سید حمید کلانتری با اشاره به اینکه بانک های گلستان تا دو هفته آینده تسهیلات تخصیصی خود را کامل جذب کنند، افزود: این استان در پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری تاکنون رتبه پنجم کشور را کسب کرده که خوب است.
لازم به ذکر است در این جلسه مازندرانی مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های سال 97 ارائه کرد و حاضرین در جلسه پیرامون آن به اظهار نظر پرداختند.

در شش ماهه امسال اشتغال بیش از 10 هزار نفر در سامانه ثبت شده است

 

در شش ماهه امسال اشتغال بیش از 10 هزار نفر در سامانه ثبت شده است

 

در شش ماهه امسال اشتغال بیش از 10 هزار نفر در سامانه ثبت شده است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .