عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهندس مقیمی؛ معاون و قائم مقام وزیر کشور در امورسیاسی شد

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور خبر داد؛

مهندس مقیمی؛ معاون و قائم مقام وزیر کشور در امورسیاسی شد

 رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور از انتصاب محمد حسین مقیمی معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی از سوی دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ دین پرست از انتخاب محمد حسین مقیمی به عنوان معاون وقائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی از سوی دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خبر داد .

بر اساس این گزارش ؛ متن کامل حکم انتصاب محمد حسین مقیمی معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی به شرح ذیل می باشد .

 

جناب آقای محمد حسین مقیمی

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تعهد ، درایت و تجارب ارزشمند به موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاون وقائم مقام وزیر در امور سیاسی منصوب می نمایم .

فراهم سازی مقدمات وشرایط برای برگزاری قانونی ، هرچه شایسته تر و باشکوهتر انتخابات پیش رو ، پیگیری لایحه های پیشنهادی قانون احزاب و تقسیمات کشوری ، پیگیری امور مربوط به فعالیت احزاب و جمعیت ها از جمله مواردی است که انتظار دارد در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید ومأموریت های خطیر وزارت کشور در این حوزه نسبت به آن اهتمام و تلاش نمایید .

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای « مدظلله العالی » در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم .

 

عبدالرضا رحمانی فضلی

گفتنی است؛ محمد حسین مقیمی تجربه استانداری در 3 استان خوزستان، کرمانشاه ومرکزی، معاونت عمرانی وزارت کشور و مسئولیت ستاد بازسای و نوسازی مناطق جنگی و ریاست ستاد حوادث غیر مترقبه کشور را در سوابق کاری خود ثبت کرده است.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .