عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تماس تلفنی وزیر کشور با استاندار گلستان جهت مقابله با سیلاب های احتمالی

در پی بارندگی و سیلاب های دیشب و امروز؛

تماس تلفنی وزیر کشور با استاندار گلستان جهت مقابله با سیلاب های احتمالی

تماس تلفنی وزیر کشور با استاندار گلستان جهت مقابله با سیلاب های احتمالی

وزیر کشور ظهر امروز شنبه 14 مهر در تماسی تلفنی با استاندار گلستان خواستار مقابله با سیلاب های احتمالی ناشی از بارندگی های دیشب و امروز در استان شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی در این تماس تلفنی ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته به دکتر رحمانی فضلی، از اعلام آماده باش کامل به مدیران مرتبط، فرمانداران و شهرداران سراسر استان جهت کنترل شرایط منطقه ای خود در بارندگی و مقابله با سیلاب های خبر داد و اظهار کرد: استان گلستان در معرض خسارات بلایای طبیعی بوده است اما همواره مدیریت مناسب موجب شده خسارات مالی و جانی به حداقل برسند.
دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز ضمن استماع گزارش استاندار گلستان، اقدامات صورت گرفته در گلستان را مناسب ارزیابی کرد و اظهار کرد: باید در شرایط بحرانی حمایت های لازم از مردم صورت گیرد تا شهروندان کمترین خسارات مالی و جانی را متحمل شوند.
لازم به ذکر است بارندگی هایی که از بعدازظهر جمعه 13 مهر در گلستان آغاز شده است، بر اساس پیش بینی هواشناسی تا فردا ادامه خواهد داشت و تا کنون خسارات جزئی به همراه داشته و تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .