عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح مردمیاری اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش در استان

ارشد نظامی آجا در استان گلستان خبر داد:

اجرای طرح مردمیاری اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش در استان

اجرای طرح مردمیاری اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش در استان

ارشد نظامی آجا در استان در دیدار با استاندار گلستان از اجرای طرح کشوری مردمیاری اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نزاجا) در استان گلستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سرتیپ دوم ستاد محمد غفاری، صبح امروز یکشنبه 6 آبان ماه در این دیدار گفت: این طرح برای نخستین بار به مدت سه روز از تاریخ 9 الی 11 آبان در شهر انبارالوم اجرا می شود.
وی اظهار کرد: در این طرح، تیم درمانی60 نفره شامل پزشکان متخصص جراحی عمومی، جراحی ارتوپدی، جراحی چشم، متخصص داخلی و عفونی، متخصص رادیولوژی، متخصص قلب، متخصص اطفال، دنداپزشک، پزشک عمومی، داروساز، رادیولوژیست، کارشناس ارشد روانشناسی و تغذیه و پرستار و بهیار به صورت شبانه روزی به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کنند.
غفاری افزود: این تیم درمانی با امکانات کامل درمانی شامل اتاق عمل سیار، یونیت دندانپزشکی، آزمایشگاه، سونوگرافی و رادیولوژی در مدرسه شهید بهشتی شهر انبارالوم مستقر خواهند شد.
ارشد نظامی آجا در استان گلستان با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: کمک به قشر محروم و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به قشر آسیب پذیر، بررسی امکانات و سازه های سیار کادر برای مواقع ضروری و آمادگی کادر پزشکی برای ارائه خدمات در شرایط بحرانی از جمله اهداف این طرح کشوری می باشد که از سوی نیروی زمینی ارتش اجرا می شود.
دکتر سید مناف هاشمی، استاندار گلستان نیز در این دیدار با استقبال از این اقدام پسندیده تصریح کرد: طی هماهنگی به عمل آمده با فرمانداری شهرستان آق قلا و بخشداری وشمگیر همه امکانات مورد نیاز در اختیار قرار خواهد گرفت.
استاندار گلستان افزود: هماهنگ کردیم جهت انتقال بیماران از 23 روستای تحت پوشش به وسیله اتوبوس و ... اقدام شود.
دکتر عبدالله حسین زاده، رییس بیمارستان 560 گرگان نیز در این دیدار با اشاره به امکانات و تجهیزات مورد استفاده در طرح خاطرنشان کرد: پشتیبانی از اجرای این طرح بر عهده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 می باشد و محوریت امکانات و تجهیزات نیز با بیمارستان 560 منطقه ای گرگان است که به منظور ارائه خدمات بهتر، از مشهد و تهران نیز تجهیزاتی در اختیار استان قرار گرفته است.
وی افزود: با توجه به وظایف فرعی قانونی ارتش جمهوری اسلامی و پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر امیدآفرینی در جامعه، نیروهای مسلح به این دستور لبیک گفتند و این اقدام در همین راستا می باشد که امیدواریم بتوانیم آن را در همه مناطق محروم اجرا کنیم.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1994
  • کد خبر : 52751