عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شاخص ها در توزیع اعتبارات شهرستانی باید تغییر کند

استاندار گلستان در شهرستان بندرگز:

شاخص ها در توزیع اعتبارات شهرستانی باید تغییر کند

شاخص ها در توزیع اعتبارات شهرستانی باید تغییر کند

 

استاندار گلستان گفت: در توزیع اعتبارات شهرستان ها، باید رویکردها تغییر کند و مولفه هایی مانند برخورداری یا عدم برخورداری، توسعه یافتگی و عدم توسعه یافتگی نیز به صورت دقیق تر مورد ارزیابی قرار گیرد تا توزیع اعتبارات به شکل منطقی تری انجام شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، دکتر سید مناف هاشمی ظهر روز چهارشنبه 9 آبان در نشست بررسی چالش ها و نظارت بر توزیع اعتبارات شهرستان بندرگز افزود: ملاک توزیع اعتبارات نباید فقط جمعیت و مساحت باشد و باید شرایط و ویژگی های هر شهرستان در توزیع اعتبارات مد نظر قرار گیرد.

وی اعتبارات شهرستان بندرگز را ناکافی دانست و اظهار کرد: باید از راههای جایگزین به دنبال تقویت آن باشیم.

دکتر هاشمی تاکید کرد: برخی از پروژه هایی که به دلیل عدم تخصیص اعتبارات، سال های زیادی بلاتکلیف مانده است باید به بخش خصوصی واگذار شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: جذب اعتبارات ملی در این استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دستگاه های اجرایی باید با وزارتخانه های مربوطه تعامل مطلوبی داشته باشند.

دکتر هاشمی عنوان کرد: جذب اعتبارات ملی در دستگاه های اجرایی نیازمند پیگیری جدی مدیران است.

استاندار گلستان گفت: برخی از دستگاه های اجرایی این استان در جذب اعتبارات ملی خوب عمل کرده اند اما تعدادی نیز عقب هستند و باید تلاش مضاعفی در جذب این اعتبارات به کار گرفته شود.

لازم به ذکر است، نشست بررسی چالش ها و نظارت بر توزیع اعتبارات شهرستان های استان گلستان قرار است از این پس با حضور استاندار گلستان در همه شهرستان ها برگزار شود.

گفتنی است، نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار بندرگز، مدیران کل و مدیران اجرایی شهرستان بندرگز نیز در این نشست حضور داشتند.

 

شاخص ها در توزیع اعتبارات شهرستانی باید تغییر کند

 

شاخص ها در توزیع اعتبارات شهرستانی باید تغییر کند

 

شاخص ها در توزیع اعتبارات شهرستانی باید تغییر کند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 578
  • کد خبر : 52929