عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعطای احکام بازنشستگی پیش از موعد 180 نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان

در مراسمی نمادین باحضور وزیر کار انجام شد؛

اعطای احکام بازنشستگی پیش از موعد 180 نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اعطای احکام بازنشستگی پیش از موعد 180 نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان

در مراسمی نمادین باحضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سید مناف هاشمی، استاندار گلستان، احکام بازنشستگی پیش از موعد 180 نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان به سه نفر از بازنشستگان اعطا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در حال حاضر در استان گلستان، 412 نفر مشمول دریافت مستمری بازنشستگی پیش از موعد از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند.
بر اساس این گزارش، طبق قانون، بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر که سن آنها به 70 سال رسیده و 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند می توانند پیش از موعد بازنشسته شده و مستمری ماهانه دریافت کنند.
لازم به ذکر است، 46 هزار نفر، بیمه شده ی صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان گلستان هستند که از این تعداد، 1050 نفر مستمری فوت، 137 نفر مستمری از کار افتادگی دریافت می کنند و 412 نفر نیز به بازنشستگی پیش از موعد رسیده اند.
همچنین تعداد مستمری بگیران بازنشسته صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گلستان در سال جاری نسبت به سال ۹۶ ،  ۶۰ درصد افزایش یافته است.
لازم به ذکر است، همه روستاییان و عشایر، کشاورزان غیر ساکن در روستا، کارکنان مراکز و شرکت های وابسته به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و نظام دامپزشکی، شاغلان فصلی و ساکنان شهرهای زیر بیست هزار نفر، رانندگان حمل بار و مسافر برون شهری در روستاها و شهر های زیر بیست هزار نفر و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی می توانند با مراجعه به نزدیک ترین دفاتر کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر محل سکونت خود، نسبت به بیمه خود و اعضای خانواده مشمول و همچنین کسب اطلاعات بیشتر، اقدام نمایند.

اعطای احکام بازنشستگی پیش از موعد 180 نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 817
  • کد خبر : 53507