عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کشفیات استان در حوزه مواد مخدر 157 درصد رشد داشت

استاندار گلستان در هشتمین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

کشفیات استان در حوزه مواد مخدر 157 درصد رشد داشت

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

کشفیات استان در حوزه مواد مخدر 157 درصد رشد داشت

استاندار گلستان با اشاره به اقدامات بسیار خوب شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در حوزه پیشگیری و مقابله با این بلای خانمان­سوز اظهار کرد: کشفیات استان در حوزه مواد مخدر در سال جاری 157 درصد رشد داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی پیش از ظهر امروز دوشنبه 28 آبان در هشتمین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: به منظور نظارت و کنترل بیشتر بر مبادی ورودی استان، شش نقطه حساس را تعیین کردیم.
وی افزود: از این شش نقطه حساس، سه نقطه تنگراه، تیل آباد و جاده رامیان به شاهرود را در اولویت اول قرار دادیم تا با همکاری سایر دستگاه های اجرایی نسبت به ایجاد پاسگاه در آن اقدام شود.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال، استان گلستان محلی ناامن برای ورود، مصرف و قاچاق مواد مخدر خواهد شد.
هاشمی گفت: علی رغم اقدامات خوبی که در حوزه مقابله انجام شده، در حوزه مشارکت و اجتماعی کردن موضوع مبارزه با مواد مخدر باید اقدامات بیشتر و تاثیرگذارتری انجام شود که در همین راستا صداوسیما مکلف شد با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی نسبت به تهیه چند فیلم کوتاه، تیزر و ... اقدام نماید.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با این اقدامات و تلاش همه مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، شاهد کاهش شیوع مواد مخدر در استان باشیم.
گفتنی است در این جلسه پس از بررسی مصوبات جلسات قبل، صدا و سیمای مرکز استان و رییس کمیته مقابله شورا، گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده ارائه کردند.

کشفیات استان در حوزه مواد مخدر 157 درصد رشد داشت

 

کشفیات استان در حوزه مواد مخدر 157 درصد رشد داشت

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 663
  • کد خبر : 53634