عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در تخلفات ماده صد با کسی تعارف نداشته و برخورد قانونی خواهد شد

استاندار گلستان در دوره آموزشی ماده صد قانون شهرداریها استان؛

در تخلفات ماده صد با کسی تعارف نداشته و برخورد قانونی خواهد شد

در تخلفات ماده صد با کسی تعارف نداشته و برخورد قانونی خواهد شد
استاندار گلستان با اشاره به اینکه کمیسیون ماده صد قانونی مستحکم واساسی است، اظهار کرد: در تخلفات ماده صد با کسی تعارف نداشته و برخورد جدی خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سیدمناف هاشمی پیش از ظهر امروز چهارشنبه 7 آذر در دوره آموزشی ماده صد قانون شهرداریها ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج، تصریح کرد: با رویه ای که در آرای کمیسیون های ماده 100 شهرداری می بینیم، ضمن فاصله گرفتن از اصل قانون، خسارت های جبران ناپذیری بر مدیریت سیما و منظر شهری تحمیل شده که لازم است اصلاح شود..
استاندار گلستان گفت: مشکلات ترافیکی ناشی از کسری پارکینگ، ناهنجاری در ساختار شهر و معماری شهری و مشکلات ناشی از توسعه ناهمگون شهرها، رعایت نکردن اصول فنی در ساخت و سازهای غیر مجاز از مهمترین معضلات ناشی از برخورد نامناسب با تخلف های ساختمانی است.
دکتر هاشمی با اشاره به اینکه قسمتی از درآمد شهرداریها از محل مالیات بر ارزش افزوده، نوسازی و... است، خاطر نشان کرد: در بودجه سال آتی شهرداری ها باید سعی شود با تغییر در نظام بودجه ریزی و تعریف منابع درآمدی پایدار برای شهرداری ها، این نهادهای عمومی را از وابستگی به جرایم کمیسیون ماده 100 جدا کنیم.
دکتر هاشمی با بیان اینکه در حوزه درآمدهای پایدار متناسب با ظرفیتهای گردشگری و تجاری شهر می توان کار انجام داد، گفت: یکی از وظایف مهم مدیریت شهری ایجاد درآمد پایدار و اتکا بر توان و ظرفیت های شهرداری است.
استاندار گلستان یاد آور شد: کمیسیون های حوزه مدیریت شهری ابزارهای قانونی و ظرفیت هایی دارند که حق و حقوق شهروندان را برآورده کرده و مانع تخلفات می شوند.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات آموزشی این کمیسیون برای دستیابی به وحدت نظر در تصمیم گیری ها گفت: در کمیسیون ماده ١٠٠ سه محور اصلی فنی، شهرسازی و بهداشتی درساختمان ها مورد نظر بوده که عدم رعایت اصول در این سه شاخص به معنای وجود نقص در ساختمان است.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه 66کمیسیون در قالب دو ماده قاونی 100 و 77 در سطح شهرداریهای استان وجود دارد افزود: عدول در این کمیسیون ها باعث تخلفات بیشتر در شهرداری ها می شود.

در تخلفات ماده صد با کسی تعارف نداشته و برخورد قانونی خواهد شد

 

در تخلفات ماده صد با کسی تعارف نداشته و برخورد قانونی خواهد شد


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .