عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت روز دانشجو


پیام استاندار گلستان به مناسبت روز دانشجو

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

استاندار گلستان در پیامی 16 آذر ، روز دانشجو را به تمامی نخبگان، فرهیختگان و دانشگاهیان استان تبریک گفت و اظهار کرد: امروز دانشگاه های استان می توانند با کاربردی سازی علوم و پیوند بیش از پیش دانش و صنعت زمینه رشد، ارتقا و پیشرفت استان را فراهم آورند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛
نخبگان، فرهیختگان و دانشگاهیان نقشی تاثیرگذار در جریان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه دارند و همواره مورد توجه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند.
اقدام 3 دانشجوی مبارز و استکبار ستیز در 16 آذر سال 1332 در مقابل دانشگاه تهران نشانگر آن است که فرهیختگان این کشور هرگز با روح سلطه گری ارتباطی نداشته اند و تسلط ظالمان را مردود دانسته اند و اعتراض خود را با نثار خون خویش نمایان کرده اند.
دانشجویان به عنوان یکی از شاخه های فعال در شکل گیری انقلاب اسلامی محسوب می شوند که در طی 40 سال گذشته نیز نقشی موثر در تداوم آن داشته اند.
دانشجویان استان گلستان که در تحولات بحبوحه انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی ، دوران سازندگی، جنبش های نرم افزاری و تولید علم همواره به عنوان یکی از عناصر محرک و پویا بوده اند و امروز نیز دانشگاه باید مرکز تولید ثروت در استان باشند چرا که می تواند با کاربردی سازی علوم و پیوند بیش از پیش دانش و صنعت زمینه رشد، ارتقا و پیشرفت استان را فراهم آورند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، شهدای انقلاب و 5 آذر گرگان و خصوصاً شهدای دانشجو ، 16 آذر، روز دانشجو را به تمامی دانشگاهیان، دانشجویان و فرهیختگان نگارستان ایران تبریک عرض می نمایم و بر این باورم که در سایه عنایات حضرت حق، درآیت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، پشتیبانی دولت تدبیر و امید و همت نخبگان، دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستانی می توانیم توسعه پایدار گلستان را با مبانی عالمانه و دانش بنیان به پیش بریم.
 
سید مناف هاشمی
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .