عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شفافیت در همه حوزه خصوصا در زمینه مالی باعث توسعه می شود

استاندار گلستان در همایش روز حسابدار؛

شفافیت در همه حوزه خصوصا در زمینه مالی باعث توسعه می شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شفافیت در همه حوزه خصوصا در زمینه مالی باعث توسعه می شود

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت شفافیت گفت: باید همه چیز خصوصا در زمینه مالی شفاف و شیشه ای باشد تا موضوعاتی همچون باج خواهی و رانت صورت نگیرد و سلامت کار حفظ و موجب توسعه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان, دکتر سید مناف هاشمی در همایش استانی روز حسابدار که پیش از ظهر امروز 20 آذر با حضور دکتر تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، تصریح کرد: حسابداران همچون کارشناسان رسمی دادگستری، وکلا بهترین سرمایه اجتماعی هستند,  چرا که با اعتماد فردی در حال رسیدگی به حساب های مردم هستند.
وی یادآور شد: فعالیت های حسابداران بسیار حساس است و باید روش های صحیح و  مسیرهای مالیاتی درست را به سرمایه گذاران آموزش داد و موجب جلب اعتماد و نه سلب اعتماد اجتماعی شد.
وی افزود: سلب اعتماد در هر جامعه ای سبب آسیب و ضربه می شود و این سلب اعتماد چه در حوزه مدیریت شهری، چه در حوزه نیروی انتظامی ، چه در حوزه رسانه و در حوزه حسابداری ایراد دارد. 
استاندار گلستان با بیان اینکه نباید به سمت ابزارهایی برویم که تنها منافع خودمان را تامین کنیم، گفت: ارزش سرمایه های اجتماعی بالاست و کشورهایی که از سرمایه های اجتماعی به خوبی استفاده کردند، موفق بودند.
دکتر هاشمی خاطر نشان کرد: با افتخار اعلام می کنیم که حرکت در مسیر توسعه در گلستان سریع تر بسیاری از استان های کشور است و در طول 5 ساله دولت تدبیر و امید علی رغم سختی های فراوان این اقدام صورت گرفته است.
وی گفت:در حال حاضر جمهوری اسلامی با کشورهایی در جنگ است که همه باید دست به دست هم بدهیم تا از این بحران عبور کنیم.
وی ادامه داد:باید بتوانیم در حوزه صادرات که رشد کشوری 14 درصد است و رشد گلستان 65 درصد در سال جاری بوده این رقم را به صد در 100 برسانیم.
استاندار گلستان تصریح کرد: باید تلاش کنیم نرخ بیکاری که از سال قبل تا به امسال از 12.6 به 8.8 درصد رسیده است را ثابت نگه داریم و بیش از این کاهش دهیم و در واقع نه تنها فرصت های شغلی فعلی را حفظ کنیم بلکه فرصت های جدید نیز ایجاد کنیم.
دکتر هاشمی اظهار کرد: در یک سال اخیر در شرایط سخت تر اقتصادی و به نوعی جنگ اقتصادی هستیم و همه باید این شرایط را درک می کنیم و در کنار هم باشیم و با همدلی شکاف ها را در استان  به حداقل برسانیم.
وی خطاب به مدیران استان,  تصریح کرد :باید با روش هایی اوراق و اسناد توسعه را تا بالاترین سطح ممکن جذب نماییم و با همکاری و هماهنگی دستگاه های نظارتی تلاش کنیم ریالی از اعتبارات استان بر نگردد.

شفافیت در همه حوزه خصوصا در زمینه مالی باعث توسعه می شود

 

شفافیت در همه حوزه خصوصا در زمینه مالی باعث توسعه می شود

 

شفافیت در همه حوزه خصوصا در زمینه مالی باعث توسعه می شود

 

شفافیت در همه حوزه خصوصا در زمینه مالی باعث توسعه می شود

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 534
  • کد خبر : 54620