عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تسلیت استاندار گلستان به مناسبت درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام


پیام تسلیت استاندار گلستان به مناسبت درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

پیام تسلیت استاندار گلستان به مناسبت درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام

استاندار گلستان در پیامی فوت و فقدان عالم فرزانه و مجاهد نستوه حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت و برای ایشان از درگاه احدیت غفران الهی مسألت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام تسلیت دکتر سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ . ارْجِعِى إِلَى‏ رَبِّکَ رَاضِیَةً مَّرْضِیَّةً . فَادْخُلِى فِى عِبَادِى . وَادْخُلِى جَنَّتِى‏.

ارتحال عالم فرزانه و مجاهد نستوه حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
دانشمندی که در طول عمر با برکت خود در مسیر علوم متعالیه اسلامی و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام گام برداشت و بار سنگین مسئولیت های خطیری همچون عضویت در شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه، عضویت در مجلس خبرگان رهبری و در نهایت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام بر دوش کشید.
این شخصیت بزرگوار همیشه رضایت الهی، توجه به مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم را مورد عنایت قرار دادند و با تیکه بر الطاف خداوندی همواره سربلند بودند.
اینجانب ضایعه فوت و فقدان ایشان را به محضر مقام معظم رهبری ، مراجع عظام تقلید، علما و فضلای مکرم، حوزه‌های علمیه، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، ملت قدرشناس ایران و بویژه بیت محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از بارگاه ایزد منان برای آن عالم پرهیزگار غفران الهی و همجواری با اجداد مطهرشان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
 
سید مناف هاشمی
استاندار گلستان

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .