عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعامل و گفتگوی دوسویه بسیاری از اختلاف نظرها را رفع می کند

استاندار گلستان در نشست با شورای مرکزی خانه احزاب استان؛

تعامل و گفتگوی دوسویه بسیاری از اختلاف نظرها را رفع می کند

تعامل و گفتگوی دوسویه بسیاری از اختلاف نظرها را رفع می کند

استاندار گلستان با بیان اینکه مخالفت و جدال باعث عقب ماندگی است، افزود: با گفتگو و تعامل دوسویه می توان بسیاری از اختلاف نظرها را حل کرد که از این حیث گلستان جایگاه خوبی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی صبح امروز پنج شنبه 6 دی در اولین نشست با شورای مرکزی احزاب استان ضمن تسلیت درگذشت آیت ا.. هاشمی شاهرودی ریاست فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت های احزاب در جهت توسعه و رشد  استان استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه گلستان یکی از استانهای سیاسی و شناسنامه دار کشور است، افزود: این استان در حوزه احزاب جزء سه استان برتر ایران است که باید به آن افتخار کرد.
استاندار گلستان توجه به فرهنگ نقد را معطوف به رعایت احترام به دیدگاههای مخالف و پرهیز از توهین و افترا دانست و بر ضرورت گفتگو میان همه طیف های سیاسی تاکید کرد.
وی گفت: شرایط امروز کشور حساس و متفاوت است و حفظ وحدت و همدلی بیشتر بین احزاب و مسئولین ضروری است.
استاندار گلستان با تاکید بر اینکه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه ای عمومی است، اظهار کرد: نهم دی مظهر قانونمندی ملت ایران در همراهی و پیروی از مقام معظم رهبری و نمادی از اخلاق قانون مدارانه و برگ زریّن دیگری در تاریخ افتخارات ایران اسلامی است.
وی ادامه داد:  امروز جامعه نیاز به اعتمادسازی بین مردم و مسئولان و دنبال کردن مسیر وحدت دارد.
استاندار گلستان شایستگی و توانمندی را مهمترین مولفه توسعه استان برشمرد و گفت: نباید گمان کنیم که گروه‌ و حزب ما نسبت به سایرین ارجحیت دارد بلکه باید شایستگی و توانمندی و ویژگی‌های دیگران را نیز مدنظر قرار دهیم.
دکتر هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره ای به اقدامات بزرگ استان در یکسال گذشته داشت و یاد آور شد: سه مصوبه برای راه آهن گرگان ـ مشهد انجام شده و سهم  15درصد دولت در انجام این پروژه تعیین گردیده است.
وی خاطر نشان کرد: برقی کردن راه آهن گرگان-گرمسار نیز از دیگر اولویت های استان است که اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.
استاندار گلستان با بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه رونق تولید گفت: امسال گلستان با پرداخت 383 میلیارد تومان بعد از استان البرز در رتبه دوم کشور قراردارد.
لازم به ذکر است در این جلسه نمایندگان احزاب نقطه نظرات و دغدغه های خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند.

تعامل و گفتگوی دوسویه بسیاری از اختلاف نظرها را رفع می کند

 

تعامل و گفتگوی دوسویه بسیاری از اختلاف نظرها را رفع می کند

 

تعامل و گفتگوی دوسویه بسیاری از اختلاف نظرها را رفع می کند

 



تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .