عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خواسته های ملی مان را باید بطور مشترک و با همگرایی مطالبه کنیم

استاندار گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان؛

خواسته های ملی مان را باید بطور مشترک و با همگرایی مطالبه کنیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

خواسته های ملی مان را باید بطور مشترک و با همگرایی مطالبه کنیم

استاندار گلستان اظهار کرد: عقب ماندگی های طولانی با تلاش های معمولی مرتفع نمی شود و زمانی موفق خواهیم بود که خواسته های ملی مان را بطور مشترک و با همگرایی مطالبه کنیم تا بتوانیم در گلستان و گرگان تحولی عظیم را ایجاد نماییم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر سید مناف هاشمی عصر امروز شنبه 8 دی ماه در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان که با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی ریاست فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق مردم با مقام معظم رهبری ، از تلاش تمامی دلسوزان استان در مسیر رشد و توسعه خصوصا اعضای شورای تامین استان که نقش موثری در امنیت و وحدت موجود در استان دارند، تقدیر و تصریح کرد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی همانگونه که ما تلاش داریم به اقدامات صورت گرفته افتخار کنیم و برنامه هایی برای آینده استان و کشور ترسیم کنیم، دشمنان نظام و انقلاب نیز با صرف میلیاردها دلار تلاش دارند ایران اسلامی را از پا درآورند.
وی افزود: آنها نمی خواهند کشوری با عقاید دینی و مذهبی به الگویی تبدیل شود و البته کشورهایی در اطراف ما هستند که همچون قلکی برای ابرقدرت ها عمل می کنند ، چرا که وجود ایران مقتدر منافع آنها را به خطر می اندازد.
وی یادآور شد: امروز در شرایط سخت جنگ تبلیغاتی و جنگ اقتصادی هستیم و همانگونه که از روزهای سخت انقلاب، جنگ تحمیلی، دوران سازندگی و روزهای تحریم عبور کردیم باید بتوانیم به پشتوانه اعتماد مردمی که همواره پای نظام ایستاده اند در مسیر پرافتخار کشور حرکت کنیم و نباید شکافی بین مردم و مسئولین پیش بیاید.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه همگرایی قوای سه گانه با زعامت مقام معظم رهبری به گونه ایست که ایستادگی و اتحاد در برابر دسیسه های دشمنان افزایش یافته است.
دکتر هاشمی با بیان اینکه باید ظرفیت های خدادادی استان گلستان را فعلیت برسانیم، گفت: گلستان می تواند بسیاری از محصولات مورد نیاز کشور را تهیه نماید و در این مسیر دولت نیز تسهیلات خوبی را در نظر گرفته است.
وی با اشاره به پرداخت قریب به 1800 میلیارد تومان تسهیلات در زمینه رونق تولید و منابع روستایی طی یک و سال و نیم گذشته، اظهار کرد: شاید مشکلات گلستان زیاد باشد اما این رقم برای توسعه استان و گرگان رقم کوچکی نیست.
استاندار گلستان مدیران دستگاه های اجرایی را کارساز و عامل جذب منابع دانست و افزود: باید منابع بخش خصوصی را منابع خود بدانیم و در همکاری با آنان بُخل نداشته باشیم چراکه آنان برای ما ایجاد کننده رونق و اشتغال هستند و کمک می کنند که از این شرایط سخت به سلامت عبور کنیم.
وی افزود: برنامه دولت برای استان ایجاد 20 هزار شغل بود که ما این برنامه را به 30 هزار شغل ارتقا دادیم و تا امروز با همکاری همه 65 درصد این هدف محقق شده است.
دکتر هاشمی ادامه داد: ما به مشکلات در حوزه مواد اولیه، حمل و نقل، ثبت سفارش، مشکلات ارزی، صادرات و ... واقفیم اما تلاش داریم سرمایه گذاران جدید و همچنین سرمایه گذاران خوشنام استان را بیش از پیش ترغیب به سرمایه گذاری در گلستان نماییم.
استاندار گلستان نسبت گرگان به دیگر شهرهای استان را همچون تهران نسبت به سایر استان ها دانست و یادآور شد: گرگان باید برای سایر شهرها و شهرستان های استان الگو باید و خوشبختانه فرماندار گرگان گام های خوبی را برای رشد و ارتقا این شهرستان برداشته است.
وی خاطر نشان کرد: گرگان تقریباً تنها مرکز استانی است که پارک جنگلی همچون النگدره و جنگل زیبایی همچون ناهارخوران در انتهای آن قرار دارد و این یک فرصت بی نظیر برای توسعه گردشگری در این شهر است و البته در این مسیر نیز باید مراقب ویلا سازی فرصت طلبان باشیم و گمان نکنیم که مقابله با آنان به معنای مقابله با سرمایه گذاری است.
دکتر هاشمی ادامه داد: شرایط امروز شرایط تلاش است و بنده رشد و توسعه استان را لمس می کنم و معنای اعداد و ارقامی که از سوی دستگاه های اجرایی ارائه می شود ، توسعه است.
وی تصریح کرد: رشد درآمد سرانه استان از 44 درآمد هر ایرانی در سال 93 به 54 درصد در پایان سال 96، افزایش 36 درصدی بودجه استان در ردیف های ملی بودجه 98، کاهش نرخ بیکاری استان از 12.6 به 8.8 در حقیقت به معنای رشد استان است.
استاندار گلستان به اقداماتی نظیر مصوبه هیات دولت در خصوص راه آهن گرگان به مشهد، تعیین سهم دولت در برقی کردن راه آهن اینچه برون به گرمسار، کلنگ زنی طرح گردشگری جزیره آشوراده، حرکت در مسیر حل مسئله پتروشیمی گلستان اشاره کرد و گفت: این اقدامات در سایه همگرایی و عدم توجه به نگاه های حزبی و متعصبانه صورت گرفته و یقیناً در راه توسعه باید منافع استانی اولویت همه باشد.
همچنین در این جلسه فرمانداران گرگان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان جهت جذب سرمایه گذاران، رونق تولید و ایجاد اشتغال ارائه کرد.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه دکتر هاشمی استاندار گلستان حکم ابوالقاسم صفوی فرماندار گرگان را به او اعطا و جهت ادامه کار برای مجموعه فرمانداری گرگان آرزوی توفیق کرد.

خواسته های ملی مان را باید بطور مشترک و با همگرایی مطالبه کنیم

 

خواسته های ملی مان را باید بطور مشترک و با همگرایی مطالبه کنیم

 

خواسته های ملی مان را باید بطور مشترک و با همگرایی مطالبه کنیم

 

خواسته های ملی مان را باید بطور مشترک و با همگرایی مطالبه کنیم

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .