عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 935 پروژه در دهه فجر استان گلستان

استاندار گلستان در نشست خبری اعلام کرد:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 935 پروژه در دهه فجر استان گلستان

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 935 پروژه در دهه فجر استان گلستان

 استاندار گلستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 935 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغال‌زا در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، حسن صادقلو پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گلستان به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: افتتاح، بهره‎برداری و آغاز عملیات اجرایی 935 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر  4 هزار و 487 میلیارد و 599 میلیون ریال در ایام‌الله در سطح استان انجام می‎شود.

وی افزود: از این تعداد 856 پروژه با اعتبار 3 هزار و 845 میلیارد و 337 میلیون ریال افتتاح و عملیات اجرایی 79 پروژه با اعتبار 642 میلیارد و 262 میلیون ریال آغاز می شود.

 به گفته استاندار، از این مجموع، 634 پروژه عمرانی و 301 پروژه اقتصادی و اشتغالزا هستند که با بهره برداری از آنها برای یک هزار و 228 نفر اشتغالزایی صورت خواهد گرفت.

صادقلو، اضافه کرد: پروژه های دهه فجر استان با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی دولتی و بخش خصوصی در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم اجرا شده است.

وی در ادامه با تبریک آغاز سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و امام راحل و مرور مجدد این دستاوردها دانست و تصریح کرد: در مرور این آرمان ها باید نقش و تاثیرگذاری همه یاران حضرت امام از سال 41 تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مدنظر و برای دیگران تبیین شود.

صادقلو با گرامیداشت یاد 38 شهید والامقام و نیز تعداد زیادی مجروح و جانباز قبل از پیروزی انقلاب استان گلستان، یادآور شد: هرگونه تفسیر و تبیین آرمان ها و دستاوردهای انقلاب و امام راحل بدون درنظر گرفتن نقش یاران و مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی واقعی نخواهد بود.

استاندار گلستان همچنین بابیان این که دهه فجر یک تشریفات ساده نیست، گفت: ایام الله فجر و عناوین محتوایی ارزشمندی که برای روز شمار آن مشخص شده، شان و منزلت این دهه را به خوبی تبیین کرده و وظیفه همه و بویژه رسانه ها، تبیین درست این محتواها برای آحاد مختلف مردم و نسل جوان است.

وی، مرور ارزش های انقلاب اسلامی و امام راحل را بخشی از ماموریت مسوولان و رسانه ها در ایام دهه فجر دانست و افزود: این ارزش ها که هم در دوران حضرت امام مدنظر ایشان بوده و هم مدنظر مقام معظم رهبری است، باید به درستی برای آحاد مختلف مردم تبیین و در ذهن و یاد آنان نهادینه شود.

صادقلو همچنین دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان عملکرد دستگاه های دولتی به مردم دانست و اضافه کرد: ارایه گزارش پروژه های افتتاحی و یا طرح هایی که عملیات اجرایی آن در این ایام آغاز می شود ،نمونه ای از گزارش دولت به مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دولت در سفر به گلستان 121 پروژه تصویبی داشت که 102 پروژه آن باید تا پایان سال جاری اجرایی شود و بخشی از آنها در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد ضمن اینکه 19 پروژه نیز در بودجه سال 94 لحاظ شده است.

درپایان این نشست که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و چندتن از مدیران کل حوزه استانداری حضور داشتند، استاندار گلستان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 935 پروژه در دهه فجر استان گلستان

 

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 935 پروژه در دهه فجر استان گلستان

 

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 935 پروژه در دهه فجر استان گلستان

 

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 935 پروژه در دهه فجر استان گلستان

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1796
  • کد خبر : 5573