عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهمترین دستاورد امام (ره) حکومت اسلامی بود

استاندار گلستان:

مهمترین دستاورد امام (ره) حکومت اسلامی بود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مهمترین دستاورد امام (ره) حکومت اسلامی بود

 استاندار گلستان در جمع مردم روستای "توران ترک" از توابع شهرستان رامیان اظهار کرد: مهمترین دستاورد امام خمینی (ره) حکومت اسلامی بود و ما در مقابل آن مسئولیم و نباید از درک عمیق و اصیل آن غفلت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو شامگاه دوشنبه (12بهمن) که به مناسبت آغاز دهه فجر در جمع اهالی این روستا سخن می گفت، افزود: جنس حکومت امام (ره) متفاوت از زمامداران شرق و غرب بود و ایشان زمامداری را تکلیف الهی می دانستند و هرکس در این نظام، حکومتی از جنسی که امام (ره) طراحی کرده اند ندارد، با حکومت اسلامی فاصله دارد.

وی با اشاره به اینکه جنس حکومت اسلامی از نوع فخرفروشی نیست، خاطرنشان کرد: حکومت یک امر اعتباری است و بقول امیرالمؤمنین علی (ع) اگر در پس حکومت، اقامه عدالت جهت خدمت به مردم وجود نداشته باشد، از عطسه بز هم بی ارزش تر است.

وی با بیان اینکه قبول مسئولیت در حکومت اسلامی برای خدمت است نه مدیریت، گفت: جنس حکومت اسلامی باید به دنبال پیشبرد اهداف مکتب اسلام باشد و مسئولان حکومت اسلامی باید به گونه ای رفتار کنند که به اسلام خوش بینی ایجاد شود.

وی با تأکید بر اینکه حکومت، مسئولیت و مدیریت به نوعی آزمون و امتحان الهی است، افزود: مسئولان مراقب باشند که حبّ ریاست آنها را درگیر خود نکند چراکه این حب، شاخه ای از حب نفس است.

استاندار گلستان گفت: دشمنان اسلام برای ضربه زدن به آن داعشیان را استخدام کرده اند تا حقیقت اسلام را که برای باطل کردن آنها خطرساز است نابود کنند و آنان به دلیل خودهراسی، پروژه های اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی را در سطح جهان آغاز کرده و به آن دامن زده اند.

صادقلو تصریح کرد: امروز دشمنان می خواهند هوشیاری را از ما بگیرند و به اصول ما هجوم آورده اند اما خوشبختانه این هوشیاری و هوشمندی در نزد مقام معظم رهبری وجود دارد و نامه اخیر ایشان به جوانان اروپا و آمریکای شمالی نشان از عمق هوشمندی ایشان دارد.

وی با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات مردم این منطقه تأکید کرد: مسئولان از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نخواهند کرد.

لازم به ذکر است، در ابتدای این مراسم که در مسجد جامع روستای توران ترک برگزار شد، رییس شورای بخش مرکزی، گزارشی از وضعیت روستا و بخش مرکزی شهرستان رامیان ارائه کرد.

 

مهمترین دستاورد امام (ره) حکومت اسلامی بود

 

مهمترین دستاورد امام (ره) حکومت اسلامی بود

 

مهمترین دستاورد امام (ره) حکومت اسلامی بود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1485
  • کد خبر : 5714