عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه امکانات برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی گمیشان به کارگیری شده است

سرپرست استانداری گلستان در گفتگو با سیمای مرکز استان اعلام کرد:

همه امکانات برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی گمیشان به کارگیری شده است

همه امکانات برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی گمیشان به کارگیری شده است

سرپرست استانداری گلستان گفت: همه امکانات در گمیشان مستقر و در تلاش هستند تا مسیرهای ارتباطی این شهرستان را بازگشایی کنند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، میرمحمد غراوی صبح امروز سه شنبه 6 فروردین در گفتگو با سیمای مرکز استان اظهار کرد: شب گذشته به سبب بارش مداوم باران و سرازیر شدن آب گرگانرود و احتمال وقوع سیل در گمیشان، برای جلوگیری از خطرات احتمالی، از ساکنان سیمین شهر و گميش تپه خواسته شد احتیاط را رعایت کرده و در صورت داشتن خانه دو طبقه به طبقه بالا بروند یا در صورت امکان به شهرهای دیگر بروند. 
وی افزود: خوشبختانه همکاری بسیار خوب مردم و مدیریت شهرستان، و ایجاد کانالهایی در اطراف شهر و موانع و آب بندها، مانع ورود آب به این شهرها شد.
غراوی ادامه داد: البته در قسمت جنوب شرقی شهرستان حدود 10 تا 15 سانتی متر آب وارد شد که خطری را متوجه مردم نکرد. 
سرپرست استانداری گلستان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد با کاهش بارش امروز و پایداری نسبی هوا، روند امدادرسانی سرعت بیشتر گرفته تا هم خطر رفع شود و هم نگرانی مردم کاهش یابد.
غراوی در پایان گفت: خبر خوش برای مردم آق قلا این است که میزان دبی گرگان رود در مقطع آق قلا کاهش چشمگیری داشته و با خروج آب از شهر، انشالله بزودی زندگی عادی مردم جریان خواهد یافت.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 563
  • کد خبر : 59138