عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اسناد بالادستي در استان بومي‎سازي شود

استاندار گلستان:

اسناد بالادستي در استان بومي‎سازي شود

دكتر "حسن صادقلو" شامگاه گذشته در جمع مدیران استان با تاكید بر داشتن مدیریت جهادی اظهار داشت: مدیریت استراتژیك لزوم داشتن مدیریت جهادی است.
وی ادامه داد: امسال با عناوین كلان روبه‌رو هستیم و موضوع اقتصاد یكی از مسائلی است كه از سال گذشته مورد تاكید بوده و امسال نیز این تاكید و پرداختن به آن ادامه دارد بنابراین به این نتیجه می‎رسیم كه باید عزم جدی‎تر از گذشته در این حوزه به كار بگیریم.
صادقلو با اشاره به شعار سال بیان كرد: از ابتدای شروع به كار در استان و از ماه‎های گذشته بر وجود یك مدیریت استراتژیك در استان تاكید داشته و دارم و یكی از مصداق‎های مدیریت جهادی داشتن مدیریت استراتژیك است.
وی اضافه كرد: مدیریت استراتژیك نیاز به افق مشخص، فهم شرایط موجود و آسیب‎شناسی آن و ترسیم روش‎ها و راهكارها برای خروج از شرایط فعلی و رسیدن به شرایط بهتر دارد.
صادقلو در ادامه با تاكید بر مدیران در خصوص ارائه گزارش عملكرد در سال گذشته و بررسی نقطه موجود دستگاه‎ها در حالت فعلی و مشخص كردن اهداف و برنامه‎های آینده گفت: مدیران دستگاه‎های اجرایی ظرف دو هفته نسبت به تهیه این گزارش اقدام كرده و آن را ارائه دهند تا نسبت به تهیه كتاب مدیریت استراتژیك اقدام فوری شود.
وی افزود:‎ یكی از عنوان‎های مورد تاكید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد و فرهنگ كه به نظر من در تمام حوزه‎ها لزوم آن مورد تاكید است مدیریت جهادی بوده و یكی از نیازهای مدیریت جهادی داشتن هدف متعالی است زیرا نمی‎توان بدون هدف به سمت جلو حركت كرد.
استاندار گلستان تصریح كرد: تولید فكر و ایده نو در مدیریت جهادی بسیار مهم است؛ یكی از سوال‎هایی كه به عنوان اشكال در دانشگاه‎ها مطرح می‎شود این است كه به واقع چه میزان از مقالات و تحقیق‎هایی كه توسط دانشگاه‎ها انجام می‎شود مورد بهره‎برداری قرار گرفته و كاربردی و قابل اجرا است؟
صادقلو تاكید كرد: پاكدستی و پاك چشمی یكی از اصول جدی در مدیریت جهادی است و این موضوعی است كه مورد تاكید رئیس جمهور نیز قرار دارد.
وی اضافه كرد: عمل خوب در پنهان‎ترین حالت خود زیبایی خودش را نشان خواهد داد و عمل زشت نیز در پنهانی‎ترین حالت نمایان خواهد شد.
صادقلو در پایان ابراز داشت: بنابراین تمامی مدیران و مسئولان با یك عزم جدی و منطقی بر داشتن مدیریت استراتژیك و جهادی اهتمام ورزند تا تحقق شعار سال با سرعت بیشتری در عرصه میدان عمل نمایان شود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1706
  • کد خبر : 60