عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان در گرامیداشت 22بهمن


بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان در گرامیداشت 22بهمن

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان در گرامیداشت 22بهمن

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و استاندار گلستان در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بیانیه مشترکی با تبریک دهه فجر، از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی روز 22بهمن دعوت کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در بیانیه آیت الله سیدکاظم نورمفیدی و دکتر صادقلو آمده است: خداوند متعال را بر این نعمت شاکریم که امروز در سایه زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، جمهوری اسلامی ایران علیرغم تمام کارشکنی های دشمنان ، جزیره ثبات منطقه است.

 

بسمه تعالی

ایام الله دهه فجر همواره یادآور حماسه بزرگ و تاریخ ساز ملت شریف ایران است و همانگونه که بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند:« انقلاب ما انفجار نور بود »

 به راستی ایران و ایرانیان در آن روزها بیش از هر زمان دیگری نورانی و خدایی شده بودند و توانستند با تمام توان به مقابله با طاغوت زمانه بپردازند و طومار سلطنت چندهزارساله شاهنشاهی را درهم بپیچند و با غلبه بر ظلم و ستم، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورند.

 به واقع انقلاب اسلامی ایران در راستای انقلاب اسلامی رسول الله (ص) توانست به مدلی منحصر به فرد و بی نیاز از ابرقدرتهای شرق و غرب در ذیل چتر جهان گستر امام زمان (عج) به پیروزی دست یابد.

 اینک پس از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بیش از هر زمان دیگری پایداری و مقاومت ملت ایران در برابر توطئه های استکبار جهانی و همچنین برای حفظ و حراست از ارزشهای این انقلاب ضرورت پیدا می کند .

 به واقع با نگاهی دقیق به تاریخ 150 ساله اخیر ایران می توان دریافت که پیروزی انقلاب اسلامی، عطیه خداوند متعال به ملت شریف ایران در سایه رهبری امام خمینی (ره) بود.

 خداوند متعال را بر این نعمت شاکریم که امروز در سایه زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، جمهوری اسلامی ایران علیرغم تمام کارشکنی های دشمنان ، جزیره ثبات منطقه است.

 مردم انقلابی استان گلستان که با تقدیم 48 شهید در پیروزی انقلاب اسلامی، نقشی منحصر به فرد در پیشبرد اهداف آن داشتند، طی 36 سال گذشته لحظه ای از توجه به امر رهبری و ولایت فقیه در مسیر انقلاب غفلت نکرده اند.

 در آستانه سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی، از مردم شریف و ولایت مدار شیعه و سنی گلستان دعوت می کنیم همچون سالهای گذشته در راهپیمایی 22 بهمن با شوری انقلابی حضور یابند و به جهانیان ثابت کنند این انقلاب، برآمده از نگاه رحمانی پیامبر اکرم (ص) است و با نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری پیوند ناگسستنی دارند.

 

حسن صادقلو                                                              سید کاظم نورمفیدی

 

استاندار گلستان                                           نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1267
  • کد خبر : 6187