عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیر کل حوزه استاندار گلستان از روابط عمومی استانداری

به مناسبت روز روابط عمومی صورت گرفت :

بازدید مدیر کل حوزه استاندار گلستان از روابط عمومی استانداری

بازدید مدیر کل حوزه استاندار گلستان از روابط عمومی استانداری

 "سید رمضان حسینی "ضمن گرامیداشت سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، این روز را به همه کارکنان این اداره کل و فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات تبریک گفت.

وی تاکید کرد : روابط عمومی هنر خدمت به مردم و هنر برقراری تعامل و ارتباط موثر و دو سویه‌ای است که بهره‌مندی شایسته از آن، بهبود و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مردم و افزایش مشارکت عمومی و نشاط و امید در جامعه را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل حوزه استاندارگلستان افزود : نگاه تخصصی در حوزه روابط عمومی نشان از هنر کار روابط عمومی ، به همت گماردن تلاش و کوشش مضاعف و دغدغه انجام کار بوده است .

وی با تشکر وقدردانی از زحمات کارکنان روابط عمومی به جهت رشد چند برابری در رتبه بندی اطلاع رسانی وزارت کشور در این مدت کوتاه اظهارامیدواری کرد: الحمدلله بستر ذهنی افراد در روابط عمومی آماده بوده است که توانسته با این سرعت وبا نگاه جدید به این نقطه رشد برسند و با 22 پله صعود رتبه چهارم کشور را کسب کند.

حسینی تصریح کرد: رنکینگ مراجعه به سایت اطلاع رسانی یکی از شاخص های خوب در ارزیابی ها می باشد و این نشان از آن است که این احساس نیاز اتفاق افتاده است که مردم برای کسب اطلاعات بیشتر از آن سازمان به پورتال آن مراجعه می کنند.

 

 بازدید مدیر کل حوزه استاندار گلستان از روابط عمومی استانداری

 


تأیید کننده خبر : دنکوب
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .