عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مرکز داده استان گلستان بطور همزمان با 7 استان در کشور به بهره برداری رسید

با دستور رییس جمهور به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس:

مرکز داده استان گلستان بطور همزمان با 7 استان در کشور به بهره برداری رسید

مرکز داده استان گلستان بطور همزمان  با 7 استان در کشور به بهره برداری رسید

 به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات ، بطور همزمان و بصورت ارتباط ویدئو کنفرانس مرکز داده استان گلستان در 7 استان کشور بصورت متمرکز به بهره برداری رسید .

این مراسم که در سالن اجتماعات مخابرات استان گلستان همزمان با بقیه استانها با حضور استاندار ، معاونین ایشان ، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و کارکنان مخابرات استان قابل مشاهده بود مرکز داده استان با دستور رییس جمهور و ذکر صلوات آماده بهره برداری شد .

با افتتاح این مرکز داده ارتباطات بین دستگاهی در این استانها، ارائه زیرساخت لازم برای سرویسهای ملی توزیع شده در سطح کشور و ارائه خدمات رایانش  ابری برای دستگاههای اجرایی و دولتی قابل اجرا می باشد .


بهره برداری از طرح واگذاری اینترنت پرسرعت به 52 مرکز روستایی در استان آغاز شد


با حضور استاندار گلستان ، بهره برداری از طرح واگذاری اینترنت پرسرعت به 52 مرکز روستایی در استان آغاز شد.

در این مراسم دکتر حسن صادقلو، روز جهانی ارتباطات و مخابرات را به تمامی کارکنان مخابرات وفعالان عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات تبریک گفت و با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات در رشد و بالندگی کشور افزود: افق آینده کشوروابسته به عرصه ارتباطات است .

وی اضافه کرد : با توجه به اینکه استان گلستان در عرصه ارتباطات و مخابرات فعالیت قابل توجه و چشمگیری داشته جز هفت استانی قرار گرفت که مرکز داده ای در آن راه اندازی شد.

این مراسم که با حضور رئیس جمهور ،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بصورت متمرکز انجام شد مرکز داده در 7 استان کشور از جمله استان گلستان به بهره برداری رسید.

 


تأیید کننده خبر : دنکوب
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .